[Aktualizacja]: Jak napisał na swoim Twitterze dyrektor kreatywny People Can Fly, Adrian Chmielarz, Bulletstorm nie będzie wymagał stałego połączenia z Internetem.
Fucking Internets... No, Bulletstorm PC does not require any constant connection, only for install and for online play (duh!).
"Pieprzony Internet... Nie, Bulletstorm na PC nie będzie wymagał połączenia, tylko do instalacji i gry online (duh!)".
We're investigating wtf happened. Persons responsible will be set on fire and shot in the balls for extra points.
"Sprawdzamy, co się stało. Osoby odpowiedzialne za to zostaną podpalone i postrzelone w jaja za dodatkowe punkty".
Wygląda więc na to, że błąd nastąpił po stronie administratorów strony Electronic Arts. Jeszcze raz zatem podkreślimy: pecetowy Bulletstorm nie będzie wymagał stałego połączenia z Internetem do gry. (Podziękowania dla Skurch83 za zwrócenie uwagi).
Oryginalna treść newsa w niezmienionej formie:
No i stało się. Electronic Arts podłapało rozwiązania "antypirackie" od Ubisoftu. Okazuje się bowiem, że cyfrowa wersja Bulletstorm na PC będzie wymagała ciągłego połączenia z Internetem.
Taką informację można wyciągnąć z EULA opublikowanego na stronie Electronic Arts (Product EULAs and Other Disclosures na EA.com). Przeczytać tam możemy:
"PERSISTENT INTERNET CONNECTION AND ACCEPTANCE OF END USER LICENSE AGREEMENT REQUIRED TO PLAY".
"Ciągłe połączenie z Internetem i akceptacja umowy licencyjnej użytkownika końcowego są wymagane do gry".
Należy tutaj podkreślić, że ograniczenie to dotyczy jedynie wersji gry dostępnej w dystrybucji cyfrowej. Aby uniknąć tak rygorystycznego DRM wystarczy więc zakupić fizyczną kopię pecetowego Bulletstorma w pudełku. Oczywiście to rozwiąże tylko kwestię DRM. Obie wersje i tak będą zarażone Games for Windows LIVE...
Zamów Bulletstorm - Edycja Limitowana (PC) na gram.pl
Zamów Bulletstorm Epic Edition + dostęp do bety Gears of War 3 (360) na gram.pl
Zamów Bulletstorm PL - Edycja Limitowana (PS3) na gram.pl