Bulletstorm w tłoczni

Igor Wiśniewski
2011/02/01 21:00

Twitter po raz kolejny okazał się źródłem informacji. To za jego pośrednictwem Adrian Chmielarz przekazał światu informację o zakończeniu prac nad Bulletstorm.

Zrobił to naturalnie w swoim stylu, mówiąc "To oficjalne. Bulletstorm jest w złocie dla PS3, X360 i PC! Wszyscy wokół przybijają piątki i łapią się za tyłki!". Naturalnie dla samych graczy to też bardzo dobra nowina. Skoro gra we wszystkich przewidzianych wersjach uzyskała status gold to znaczy, ze płyty-matki powędrowały do tłoczni i nie powinno być żadnych opóźnień premiery.

Bulletstorm w tłoczni

GramTV przedstawia:

Tak więc gra powinna pojawić się na półkach 24 lutego.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
02/02/2011 10:52
Dnia 02.02.2011 o 09:44, thiefi napisał:

Gram wciąż w Unreal Tournament III na PC w multi. Na maks detalach i w wysokiej rozdzielczości wygląda ładniej niż Bullestorm w wersji na PS3 (demo) a ma o połowę mniejsze wymagania niż te zalecane do Bullet na PC. PC mam za słabego (a na low grać nie bede), a wersja na PS3 ma bardzo słabej rozdzielczości tekstury i wszędzie ząbki. Znacznie lepiej na tym silniku wyglądał Gears Of War 2. Co zrobić?

Przetestuj ''pełne demko'' ;] jesli płynność przy optymalnych dla Ciebie ustawieniach będzie zadowalająca wal do sklepu po oryginał ;]Ja juz zamówiłem Bulletstorm ... ale na x360 Epic Edition gdyż całkiem nieźle prezętuje się na xklocku...

Usunięty
Usunięty
02/02/2011 10:48

Mnie interesuje jak po premierze gra zostanie oceniona na świecie, ciekawe co z tego wyszło ?

Usunięty
Usunięty
02/02/2011 10:30

Po przetestowaniu demka stwierdzam, że to absolutny must have ;]!




Trwa Wczytywanie