Android nie nadaje się do gier?

Igor Wiśniewski
2011/02/03 11:40

Według słów Phila Larsena z Halfbrick (twórcy Raskulls i Fruit Ninja) Android jest słabym systemem jeżeli chodzi o gry.

Jak zaznacza pan Larsen, rynek gier na Androidzie jest niewielki. Ponadto brak tam funkcjonalności jakie posiada App Store. Nikt nie sprawdza ani nie recenzuje nowych tytułów - gra "żyje" w sklepie od razu po załadowaniu na serwer. Larens wie doskonale, że urządzenia przenośne z Androidem są bardzo popularne, ale nie przekłada się to na sprzedaż gier. Według niego ogólna ilość pobrań jest niewielka, nawet produkcji topowych. Oto co dokładnie powiedział:

Android nie nadaje się do gier?

GramTV przedstawia:

"Wielu entuzjastycznych Graczy korzystających z Androida może twierdzić inaczej, ale rynek ten jest wyraźnie mniejszy niż iTunes. Same urządzenia z systemem sprzedają się bardzo dobrze, ale podstawowy ekosystem dla gier nie jest tak dobry pod względem użyteczności jak w App Store. Nie ma żadnych testów ani recenzji na Androidzie - ładujesz grę, aplikację lub jakikolwiek program i ten od razu trafia do sklepu. Całościowo, ilość pobrań jest znacznie mniejsza na Androidzie, również najlepszych gier."

Zgadzacie się z tymi zarzutami?

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
03/02/2011 17:58

Android jest słaba rzeczą, szkoda kasy na ten cel.

Feallan
Gramowicz
03/02/2011 17:47

WTF, co to ma być za news?1. DANE proszę. Suche DANE. Że pobrań gier na App Store jest X, a na Androidzie jakiś procent z tego. Co to na być? Bierzemy jakiegoś pajaca, którego nikt nie zna i który BYŁ Z ZESPOLE tworzącym dwie takie sobie gierki (nie wiadomo, co on tam rzeczywiście robił), przepisujemy strumień półprawd, manipulacji i zwykłej głupoty który wyrwał mu się z ust, wbijamy to gramowiczom łopatą do głowy, a potem dopisujemy na końcu "Zgadzacie się z tymi zarzutami?", żeby nic nie można było zarzucić. Beznadzieja.Poza tym to według mnie X360 jest słabą konsolą do grania, ponieważ liczba sprzedanych gier nijak się ma do tego, co jest na PS3 i PC. Sama konsola sprzedaje się bardzo dobrze, ale podstawowy ekosystem dla gier nie jest tak dobry, jak u konkurencji.2. ModernTalking --> Jeśli lubisz absolutną cenzurę i kontrolowanie WSZYSTKICH pojawiających się programów pod płaszczykiem "wzrostu jakości aplikacji" - to bierz iPhone''a w ciemno.Piractwo na Androidzie? No a co to ma do rzeczy? Jak porównujesz dwa systemy, to nie bierz pod uwagę głupoty użytkowników. To nie wina Google''a. Nożem można kroić chleb, albo poderżnąć sobie gardło. Powiedzmy, że Android to taki nóż. Możliwości 1000x więcej, niż ma Ajfon.

Fang
Gramowicz
03/02/2011 16:35
Dnia 03.02.2011 o 13:04, bartoszd napisał:

Android raczej nigdy nie zyska takiego gigantycznego wsparcia, a co za tym idzie najlepsze gry nie będą na niego konwertowane albo będą ze sporym poślizgiem:/ a szkoda bo mam SGSa i czasami pograłbym sobie w jakiś fajny nowoczesny tytuł...

Android ma w tym momencie 33% rynku smartphonów i zapowiada się że jego udziały będą rosnąć. Firmy które robią gry na platformy mobilne musiały by na głowę upaść żeby odciąć się od tylu potencjalnych klientów. Dodatkowo android już ma mocne wsparcie. Sony i Nvidia już zwęszyły że to może być bardzo dobry interes inwestować w ten system.




Trwa Wczytywanie