Zapytaliśmy Chrisa o jego nastrój związany z wrzuceniem Kings and Castles do lodówki. Okazuje się, że zamrożenie projektu to naturalna kolej rzeczy. W jakim sensie?
Zapytaliśmy Chrisa o jego nastrój związany z wrzuceniem Kings and Castles do lodówki. Okazuje się, że zamrożenie projektu to naturalna kolej rzeczy. W jakim sensie?
Jak powiedział nam Chris, wszystko rozbija się o finansowanie projektu – developer po prostu musi zdobyć pieniądze na kontynuowanie prac nad grą:
„Projekt wstrzymano do czasu, gdy zakończymy kilka innych spraw, taka jest natura tego biznesu, gdy fundujesz własny projekt z wewnętrznych funduszy.”
No cóż, nikt nie mówił, że życie niezależnych twórców jest łatwe. Taki powód zawieszenia prac na pewno ucieszy graczy czekających na premierę Kings and Castles, bo twórcy powrócą do grzebania w kodzie gry zaraz po wypchaniu kont firmy pieniędzmi.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!