- Smuci mnie, gdy ludzie myślą, że nie spodoba im się Bulletstorm, bo wolą wojenne strzelanki - mówi jeden z twórców i wyjaśnia, że gra, wbrew pozorom, jest typowym shooterem.
- Smuci mnie, gdy ludzie myślą, że nie spodoba im się Bulletstorm, bo wolą wojenne strzelanki - mówi jeden z twórców i wyjaśnia, że gra, wbrew pozorom, jest typowym shooterem.
Ale dzieło twórców Painkillera posiada system skillshotów, który wyróżnia Bulletstorma z tłumu. Tak samo, jak smycz, jeden z elementów wyposażenia głównego bohatera. Ale to tylko dodatki - jeśli nie chcemy, nie musimy korzystać z możliwości przyciągania wrogów. Z kolei skillshoty można wyłączyć w opcjach. Wtedy Bulletstorm to wojenny FPS w czystej postaci, który wygląda właśnie tak:
Bulletstorm ukaże się w europejskich sklepach 25 lutego. Gra trafi na PC, Xboksa 360 oraz PlayStation 3.