Jak powstawał Bulletstorm - koncepcja gry

gram.pl
2011/02/21 11:00
6
0

Zwykle nie zastanawiamy się, jak daleka jest droga od pierwszego pomysłu do gry, którą dostajemy do ręki. Oto historia projektu Bulletstorm, opowiedziana nam przez Adriana Chmielarza ze studia People Can Fly.

Jak powstawał Bulletstorm - koncepcja gry

Gdy zasiadamy przed komputerem lub konsolą i odpalamy grę, widzimy finalny efekt bardzo długiego procesu twórczego. Jeśli dobrze się bawimy, myślimy sobie, że autorzy wpadli na doskonały pomysł i go po prostu zrealizowali. Okazuje się, że ów pomysł mógł być na samym początku czymś zupełnie innym, a my oglądamy na ekranie coś będącego niemalże zaprzeczeniem wstępnej koncepcji. Tak w każdym razie było z grą Bulletstorm.

Zapraszamy do zapoznania się z obszernym artykułem, który na bazie swej długiej rozmowy z Adrianem Chmielarzem przygotował Lucas the Great:

Artykuł powstał jako część akcji promocyjnej, realizowanej wspólnie przez gram.pl i EA Polska.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
21/02/2011 19:00

Wyślijcie już tego Bulletstorma!

Usunięty
Usunięty
21/02/2011 18:27

Witam ja taż dołączam się z pytaniem dlaczego Ultima.pl już ma i wysłała a gram.pl jeszcze nie ma?

HiddenNick
Gramowicz
21/02/2011 13:38

Demo o którym mowa w pierwszej części, miałem okazję zobaczyć i przyznam, że na mnie też zrobiło wrażenie kiedy usłyszałem ile czasu zajęło jego przygotowanie.




Trwa Wczytywanie