Jak powstawał Bulletstorm - strona wizualna gry

gram.pl
2011/02/23 19:00

Opowiedzieliśmy już, jak rozwijała się sama koncepcja projektu Bulletstorm i jak ewoluowała otoczka fabularna. Pora na historię strony wizualnej gry, naszym przewodnikiem jest tym razem Andrzej Poznański, art director w studiu People Can Fly.

Jak powstawał Bulletstorm - strona wizualna gry

- Tworzenie nowego świata jest zawsze zarazem fascynujące jak i diabelnie trudne, łamane przez niemożliwe, bo jak się dobrze nad tym zastanowić, to wszystko już było - zaczyna swoją opowieść o tworzeniu gry Bulletstrom Andrzej Poznański. - Ktoś, kto ma już parę lat na karku, tak naprawdę nie tworzy, tylko kreatywnie łączy ze sobą wszystko, czym nasiąkł od dzieciństwa, czym kultura go otaczała. To, że jesteśmy z Polski, że nasiąkaliśmy specyficznymi rzeczami, spowodowało, że staliśmy się bardzo pożądanym "towarem" na świecie. Ludzie z Epic Games i Electronic Arts strasznie zachwycili się naszą wizją pulpowego i komercyjnego kolorytu.

Zapraszamy do zapoznania się z obszernym artykułem, który na bazie rozmowy z Andrzejem Poznańskim przygotował Lucas the Great:

Artykuł powstał jako część akcji promocyjnej, realizowanej wspólnie przez gram.pl i EA Polska.

GramTV przedstawia:

Komentarze
25
Sanders-sama
Gramowicz
28/02/2011 11:29

Też miałem problemy z teksturami, cieniami na bohaterach i paskami na piasku ale usunąłem 2 pliki ini z katalogu z save i jeden podmieniłem z głównego folderu gry i gra działała śpiewająco ale mam nadzieję że jakiś stosowny patch wyjdzie do gry.

kuba9876543210
Gramowicz
24/02/2011 20:49

Moznaby bylo tak zrobic, zeby bylo do wyboru (na stale) - przebieranie strona i jedna dluzsza strona? Dla mnie to jest wygodniejsze, latwiej i szybciej mozna przejrzec caly tekst.

Usunięty
Usunięty
24/02/2011 20:46

To, że jesteśmy z Polski, że nasiąkaliśmy specyficznymi rzeczamiJuż nawet twórcy gier są zażenowani własnym krajem :P




Trwa Wczytywanie