
- Tworzenie nowego świata jest zawsze zarazem fascynujące jak i diabelnie trudne, łamane przez niemożliwe, bo jak się dobrze nad tym zastanowić, to wszystko już było - zaczyna swoją opowieść o tworzeniu gry Bulletstrom Andrzej Poznański. - Ktoś, kto ma już parę lat na karku, tak naprawdę nie tworzy, tylko kreatywnie łączy ze sobą wszystko, czym nasiąkł od dzieciństwa, czym kultura go otaczała. To, że jesteśmy z Polski, że nasiąkaliśmy specyficznymi rzeczami, spowodowało, że staliśmy się bardzo pożądanym "towarem" na świecie. Ludzie z Epic Games i Electronic Arts strasznie zachwycili się naszą wizją pulpowego i komercyjnego kolorytu.
Zapraszamy do zapoznania się z obszernym artykułem, który na bazie rozmowy z Andrzejem Poznańskim przygotował Lucas the Great:
Artykuł powstał jako część akcji promocyjnej, realizowanej wspólnie przez gram.pl i EA Polska.