Paul Pucino, jeden z oficjeli firmy THQ, wydawcy gry Homefront, przyznaje, że dzieło ekipy Kaos Studios musi sprzedać się w co najmniej dwóch milionach egzemplarzy, aby zwróciły się koszty jego produkcji.
Paul Pucino, jeden z oficjeli firmy THQ, wydawcy gry Homefront, przyznaje, że dzieło ekipy Kaos Studios musi sprzedać się w co najmniej dwóch milionach egzemplarzy, aby zwróciły się koszty jego produkcji.
Analitycy są zdania, że THQ początkowo wprowadzi na sklepowe półki aż 1,5 miliona sztuk gry. Dla porównaia: pierwszy Dead Space, również będący nową marką dobrnął do progu dwóch milionów po dwóch latach od swojej premiery. Przypomnijmy, że szef EA, John Riccitiello, jest zdania, że "trójka" sprzeda się już w 5 milionach egzemplarzy. Ambitnie, ambitnie...
Jak na rynku poradzi sobie Homefront? O tym przekonamy się już 18 marca, kiedy tytuł ten będzie miał swoją premierę. Warto zaznaczyć, że już teraz produkcja ta ma "pod górkę" - spore zamieszanie w sieci wywołały głosy o tym, że jest to gra, którą można ukończyć w... niecałe pięć godzin. Jak jest naprawdę? O tym przekonamy się już za tydzień.