Playbox – nowy magazyn konsolowy od twórców CD-Action wchodzi na rynek

Krzysiek Ogrodnik
2011/03/14 14:11

Ekipa CD-Action przygotowuje się do ataku na rynek prasowy z nowym pismem za plecami – poznajcie Playbox, obecnie absolutnie nieznany magazyn konsolowy.

Playbox – nowy magazyn konsolowy od twórców CD-Action wchodzi na rynek

Nieznany, bo prezentujemy te informacje jako pierwsi – otrzymaliśmy je jako prezentację reklamową od wydawcy magazynu. Nowe pismo – Playbox – skupi się na grach konsolowych, miesięcznik przedstawi artykuły o grach na X360, PS3, PSP, iOS-a, Androida i Wii. Magazyn będzie miał 116 stron, nie znamy jego ceny, ale podobno ma być bardzo atrakcyjna.

GramTV przedstawia:

Poniżej znajdziecie cztery layouty, które nie wejdą do pierwszego numeru pisma Playbox – to przykłady, wersje robocze, rozesłane do najważniejszych reklamodawców w kraju:

Pierwszy numer pojawi się w kioskach 31 marca - spis treści, okładka i pozostałe informacje na jego temat zostaną ujawnione już wkrótce.

Komentarze
109
Usunięty
Usunięty
05/04/2011 13:50

Ktoś tam wspomniał, że ta gazetka (specjalnie, żeby się nie czepiać) powinna być tańsza. Tylko że nawet wtedy nie warto wydawać na nią kasy. Te 10zł można lepiej spożytkować.Ci co narzekali na nadmiar screenów np. w recenzjach i ogólnym balansie będą mieli tu używane, tekstu jest niesamowicie mało względem strony.Podsumowując - kompletne przeciwieństwo Engarde gdzie było naprawdę sporo tekstu. Nie oczekiwałem spadkobiercy (z tym to nie ma szans), nie miałem żadnych oczekiwać. Dostałem... gazetkę bez żadnych pomysłów na materiał.Wszelkie ziny (choćby dołaczany na cover CDA Poltergeist) wypadają znacznie lepiej mimo wytykanych im błędów.

Usunięty
Usunięty
05/04/2011 13:05

http://niezgrani.pl/2011/04/05/jestes-graczem-to-nie-kupuj-playboxa/ - ciekawy artykuł z ciekawego serwisu. Ja niestety nie mogę się do niego odnieść, bo mój kontakt z Playboxem ograniczył się do paru minut w kiosku, ale takie spostrzeżenia ludzi, którzy obadali całe pisemko, wydają się być ciekawe. Generalnie jeżeli prawdą jest, że gracze "z krwi i kości" nie mają w Playboxie czego za bardzo szukać, to wydaje mi się, że i również kampania reklamowa pisemka powinna być skierowana do innej grupy odbiorców, niż użytkownicy gramu czy gametrade czy jeszcze tam innych serwisów poświęconych stricte grom. Nie wiem, może Pani Domu? ;P To oczywiście skrajny przykład, ale łapiecie przekaz.

Usunięty
Usunięty
04/04/2011 21:49

Magazyn ewidentnie słaby w porównaniu do wiodących na rynku PSX Extreme i NEO+.Jeśli recenzje nadal będą zajmować pół strony, to nie wróżę zbyt dużego sukcesu, nawet pomimo zaplecza finansowego Bauera.Na obecną chwilę czasopismo wygląda jak CKM czy inny Gadget, gdzie ważne są obrazki, a nie treść, a to zwyczajnie w przypadku pisma o grach, moim zdaniem nie sprzeda się.




Trwa Wczytywanie