Poznaliśmy wstępne wyniki iPada 2 po pierwszym weekendzie sprzedaży. Bez niespodzianki - urządzenie odniosło sukces i w dwa dni znalazło blisko milion nabywców.
Poznaliśmy wstępne wyniki iPada 2 po pierwszym weekendzie sprzedaży. Bez niespodzianki - urządzenie odniosło sukces i w dwa dni znalazło blisko milion nabywców.
Obecnie dane są wynikiem pracy analityków, więc mogą się ostatecznie nieco różnić, jednak i tak wygląda to imponująco. Ticonderoga Securities skontaktowała się z wieloma sklepami (należącymi do Apple, ale nie tylko) i dowiedzieli się, że iPad 2 świetnie się w nich sprzedawał. Każdy z zapytanych twierdził, że urządzenia zniknęły z półek i magazynów już w sobotę, a w niedzielę nie otrzymano żadnej nowej dostawy. Jeżeli informacje się potwierdzą to nowe dziecko Apple zaliczy znacznie lepszy start od swojego poprzednika: pierwszy milion sztuk iPada sprzedano dopiero po 28 dniach od premiery.
Na sukces iPada 2 zareagowali już niektórzy wydawcy: Infinity Blade od Epic oraz Dead Space od EA otrzymały aktualizacje pozwalające uruchomić grę na nowym urządzeniu.