Dlaczego warto zatrzymać Homefront? Ze względu na DLC i multiplayer

Grzegorz Bonter
2011/03/16 18:15

Homefront starczy na 5 godzin gry w singleplayer. Twórcy argumentują, że grę warto zatrzymać dla multiplayera i DLC

Dlaczego warto zatrzymać Homefront? Ze względu na DLC i multiplayer

Homefront okazał się nie być aż tak wspaniałym dziełem, jak sobie tego życzyli gracze. Grze grozi zatem, że nabywcy szybko pozbędą się swoich kopii i trafią one do wtórnego obiegu. Co zatem powinno zmienić zdanie posiadaczy Homefronta? Dwie rzeczy, twierdzi manager studia Kaos.

"Myślę, że multiplayer i jego zawartość oraz do tego nadchodzące DLC są mocnymi argumentami za tym, aby nie sprzedawać gry (...) Multiplayer ma dość długie drzewko unlocków, ma dużą grywalność i z pewnością będziemy wspierać ten tytuł paczkami DLC. Dlatego też uważam, że warto przetrzymać płytę Homefront w czytniku" - powiedział David Votypka.

GramTV przedstawia:

W tym samym wywiadzie Votypka odpierał zarzuty o zbyt krótkiego singla (ok. 5 godzin) argumentując, że mimo wszystko gra i tak jest warta swojej ceny.

Jesteście przekonani?

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
17/03/2011 13:25

IMO każdy multiplayer to syf, a same DLC do niektórych gier potrafią zająć tyle czasu, co połowa singla Homefronta. Dziękuję, nie skorzystam. ;p

Karanthir666
Gramowicz
17/03/2011 13:21
Dnia 17.03.2011 o 13:00, aller napisał:

DLC, DLC, DLC, DLC, niedługo w warzywniaku do sałaty też będą dodawać DLC... Ile można, czy nikt teraz nie potrafi zrobić "pełnego" tytułu?

Potrafi, ale wtedy zyski będą mniejsze. A tak wycina się spore fragmenty gry i parę miesięcy przed premierą bezczelnie pisze się, że zostaną wydaną takie a takie DLC. Teraz najważniejszy jest pieniądz.

Usunięty
Usunięty
17/03/2011 13:00

DLC, DLC, DLC, DLC, niedługo w warzywniaku do sałaty też będą dodawać DLC... Ile można, czy nikt teraz nie potrafi zrobić "pełnego" tytułu?




Trwa Wczytywanie