Twórcy gry inFamous 2 zapewniają nas, że aspekty społecznościowe, m.in. edytor misji, pojawiły się w ich najnowszym dziele ze względu na to, że chcieli ich sami gracze.
Twórcy gry inFamous 2 zapewniają nas, że aspekty społecznościowe, m.in. edytor misji, pojawiły się w ich najnowszym dziele ze względu na to, że chcieli ich sami gracze.
(Aspekty społecznościowe) to coś, co ludzie widzieli w innych grach i zapewne przyszło im na myśl: "O, chętnie zobaczyłbym to w inFamous". To coś naprawdę świeżego i tak naprawdę fani oficjalnie nie prosili nas o coś takiego.
Zimmerman przyznał, że pomysł ten narodził się po sukcesie innego gry dostępnej na wyłączność konsoli PlayStation 3, a mianowicie LittleBIGPlanet studia Media Molecule. To właśnie dzięki temu tytułowi pojawił się model: graj, twórz, dziel się, w kierunku którego zmierzają autorzy inFamous 2.
Nie sądzę, aby było dobre rozwiązanie dla wszystkich gier, ale użytkownicy powoli się do niego przyzwyczajają. Kto by przypuszczał jeszcze pięć lat temu, że sieciowe opcje społecznościowe staną się częścią naszego życia - dziwne byłoby to, gdyby użytkownicy nie chcieli ich w grach, które sami kupują.
Możliwości tworzenia własnej zawartości będą przejawiały się w różny sposób w wielu nowych tytułach - kwituje Zimmerman.
Sequel inFamous, którego (super)bohaterem znów będzie elektryzujący (dosłownie!) Cole McGrath ukaże się na PlayStation 3 już w czerwcu tego roku. Pamiętajcie, że już możecie złożyć przedpremierowe zamówienie na tę produkcję:
Źródło: VG247