Oficjele studia Digital Extremes, które pracuje obecnie nad sequelem The Darkness, zdradzili kilka szczegółów na temat niezwykłej broni głównego bohatera gry - morderczym demonicznym ramieniu. Zainteresowani?
Oficjele studia Digital Extremes, które pracuje obecnie nad sequelem The Darkness, zdradzili kilka szczegółów na temat niezwykłej broni głównego bohatera gry - morderczym demonicznym ramieniu. Zainteresowani?
Demoniczne ramię to podstawa walki w The Darkness II. Używając go możecie posłać waszych przeciwników gdzie tylko chcecie - zależy to od tego, w którym kierunku wychylicie prawą gałkę analogową. Ważną kwestią było dla nas opracowanie odpowiedniego systemu animacji, który "uciągnąłby" to rozwiązanie. Kiedy uderzasz wroga to włącza się odpowiednia animacja, następnie dołącza się efekt rag doll, dzięki czemu nieprzyjaciel odbije się elementów otoczenia w realistyczny sposób. Jeśli jakimś cudem to przeżyje to podniesie on z ziemi. To świetny przykład na to, jak wiele pracy włożyliśmy w ten segment The Darkness II - animację.
Chwytając przeciwników za różne części ciała możemy rozprawiać się z nimi w najróżniejszy sposób. Egzekucje, które możecie wykonać demonicznym ramieniem to nowość w "dwójce". Dla przykładu - chwytając wroga za nogę egzekucje będą zupełnie inne niż w przypadku złapania go za głowę lub tors.
Galt dodaje:
Ten system daje graczowi swobodę, dzięki czemu nie będziecie oglądać tych samych animacji przez całą grę. Trzy przykładowe pokazaliśmy w demie. Pierwszą nazwaliśmy "Daisy Pop" - to dość klasyczne oderwanie przeciwnikowi głowy. Kolejna to "Wishbone", gdzie nasz adwersarz rozrywany jest na pół. Nie mógłbym też nie wspomnieć o "Anakondzie", gdzie ramię zaciska się wokół wroga, a jego druga odnoga przebija klatkę wspomnianego nieszczęśnika na wylot. Kocham ją, ale jest ich o wiele, wiele więcej.
Przypomnijmy, że The Darkness II ukaże się tej jesieni na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360.