Pierwszy milion Homefronta

Patryk Purczyński
2011/03/25 10:15

THQ raczy nas kolejnymi danymi dotyczącymi sprzedaży nowej perełki firmy, Homefront. Nie minęły dwa tygodnie, odkąd gra pojawiła się na rynku, a już może się ona pochwalić milionem sprzedanych sztuk.

Pierwszy milion Homefronta

Znajdujący się w sprzedaży od 15 marca FPS Homefront trafił w ręce miliona konsumentów na całym świecie - poinformowała firma THQ. Chętni na zakup gry nie powinni mieć jednak powodów do obaw. Produkcja Kaos Studios nadal szczelnie wypełnia półki sklepowe - do sprzedawców detalicznych trafiło bowiem do tej pory aż 2,4 miliona egzemplarzy tego tytułu.

Przypomnijmy, że już w pierwszym dniu sprzedaży Homefront w samych Stanach Zjednoczonych rozszedł się w liczbie 375 tys. sztuk. Gra podbiła także serca Brytyjczyków, głównie tych z Xboksem 360 na pokładzie. Krążą ponadto pogłoski, że FPS od Kaos Studios doczeka się dwóch rozszerzeń DLC.

GramTV przedstawia:

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
25/03/2011 21:55

Dnia 25.03.2011 o 17:23, Shinigami napisał:

(ciach)

no takie oczywistości to już pomijam ;)

Usunięty
Usunięty
25/03/2011 17:23
Dnia 25.03.2011 o 16:59, dark_master napisał:

No ale klient masowy to specyficzny typ.

CoD sprzedaje się świetnie głównie ze względu na ugruntowaną pozycję na rynku. Dołożyć do tego można ogromną kampanię reklamową która nawet ze średniaka zrobi grę roku, na tym polu nie mają sobie równych.Kolejna część sprzeda się świetnie, niezależnie jak udana się okaże. Trzeba zaznaczyć za większość kopii BO to egzemplarze konsolowe.

Usunięty
Usunięty
25/03/2011 16:59
Dnia 25.03.2011 o 14:48, Shinigami napisał:

Takie czasy. Można pomyśleć, że gracze zwyczajnie nie lubią zmian, odpalając kolejną grę nawet tego typu chcą czuć się tak jakby nic nie uległo zmianie, kosmetyczne zabiegi jak najbardziej, broń boże jakieś dramatyczne innowacje w rozgrywce.

zależy kto co rozumie pod ''dramatyczne innowacje''. Podejrzewam że CoD nawet w obecnej formule byłby ok, gdyby był dłuższy, nie wychodził co roku, wreszcie na nowym silniku itd. Splinter Cell czy Gothic pokazują, że niekiedy lepsze bywa wrogiem dobrego.Problem jest tylko taki, że singiel w CoD to niby przystawka, a daniem jest multi - nie rozumiem wiec idei kupowania n-ty raz identycznego klienta multiplayer za 50 Euro tylko po to, by dostać 8 nowych map i możliwość zakupu 8 kolejnych (z czego 4 są z poprzedniej części) za kolejne 15 Euro. No ale klient masowy to specyficzny typ.




Trwa Wczytywanie