- Wielu graczy tęskni za Mortal Kombat odwołującym się do swoich korzeni - uważa Ed Boon i najnowszej odsłonie słynnej serii bijatyk wróży sprzedaż lepszą od produkcji konkurencji.
- Wielu graczy tęskni za Mortal Kombat odwołującym się do swoich korzeni - uważa Ed Boon i najnowszej odsłonie słynnej serii bijatyk wróży sprzedaż lepszą od produkcji konkurencji.
- Mortal Kombat zawsze sprzedaje się równie dobrze albo nawet lepiej od produktów konkurencji. Zauważyliśmy, że niektórzy z naszych rywali z każdą kolejną odsłoną sprzedają coraz mniej kopii swoich gier. Dzieje się tak dlatego, że nie oferują one czegoś wyraźnie innego od poprzednich części. Choć wciąż są to świetne gry, tak naprawdę są one takie same, może tylko z lepiej wyglądającą grafiką - mówi Boon.
- Mortal Kombat jest obecny na rynku od 18 lat. Wierzymy, że najnowsza odsłona będzie najlepiej sprzedającą się w historii serii, a być może także najpopularniejszą bijatyką tego roku - dodaje.
O jak najlepszą sprzedaż Mortal Kombat dba nie tylko producent gry, ale także wydawca. Warner Bros. planuje wyposażyć swą nową pozycję wydawniczą w Online Pass.