Nad czym? Tego jeszcze dokładnie nie wiadomo, ponieważ jedyną informacją ujawnioną przez LucasArts jest sam fakt zatrudnienia Tima. Z całą pewnością będzie to jakiś nowy, nieujawniony dotąd projekt, jednak więcej szczegółów na ten temat brak.
W przeszłości Tim pracował dla LucasArts nad takimi projektami jak Star Wars: Republic Commando, Star Wars: Jedi Knight: Mysterious of the Sith czy Indiana Jones and the Infernal Machine. Jeszcze wcześniej pracował przy testowaniu... Star Wars: X-Wing vs. TIE Fighter. Z LucasArts odszedł w 2005 roku. Przez krótki moment miał własne studio, a następnie zaliczył krótką współpracę z rządem. W końcu na dłużej zatrzymał się właśnie w Crystal Dynamics, gdzie współtworzył Tomb Raider: Underworld, Tomb Raider: Anniversary na Nintendo Wii oraz nad najnowszą, restartującą serię część Tomb Raidera. Następnie, od maja 2010, był odpowiedzialny za całą markę, aż w końcu zdecydował się na przejście do LucasArts.Tim Longo, po kilku latach spędzonych w Crystal Dynamics gdzie pracował chociażby przy Tomb Raider: Underworld, powraca na stare śmieci. Ponownie będzie pracował dla LucasArts.