Patch Total War: Shogun 2 ze wsparciem dla DX11 wyląduje na początku maja

Grzegorz Bonter
2011/04/18 10:45
6
0

Już wiemy, kiedy Creative Assembly wypuści patch do Total War: Shogun 2. Łatka dodaje obsługę DirectX 11.

Patch Total War: Shogun 2 ze wsparciem dla DX11 wyląduje na początku maja

Podobnie jak Crysis 2, tak i Total War: Shogun 2 doczeka się w końcu wsparcia dla bibliotek DirectX 11. Początkowo twórcy zapewniali, że odpowiednia łatka pojawi się w ciągu 2-4 pierwszych tygodni po premierze gry. Niestety, ten plan okazał się zbyt ambitny dla ekipy Creative Assembly. Teraz developerzy zarzekają się, że odpowiedni patch do Total War: Shogun 2 pojawi się na początku maja, jako swojego rodzaju prezent świąteczny:

"Planujemy wypuścić dość poważne poprawki w najbliższych tygodniach i miesiącach. Pierwszym etapem jest Patch 2, co zapowiadamy z ekscytacją, wprowadza do silnika wsparcie dla DirectX 11. To oznacza, że ci z was, którzy posiadają karty graficzne z DX11, będą mogli skorzystać z opcji sprzętowej teselacji i poprawionego cieniowania. Patch 2 wprowadzi też obsługę anti-aliasingu.

Od czasu premiery Shogun 2, jesteśmy porażeni popularnością trybu multiplayer. Niemniej błędy w multi, jakie nam zgłosiliście, wymagają naszej uwagi i jest to dla nas bardzo istotne zadanie do wykonania".

GramTV przedstawia:

Jak tłumaczą twórcy Total War: Shogun 2, opóźnienie powstało z potrzeby dokładnego przetestowania wprowadzanych do gry nowinek.

Jeżeli nadal nie jesteście pewni, czy powinniście dać szansę Shogun 2, to zachęcamy do przeczytania recenzji Lucasa - jednej poświęconej trybowi singleplayer (czytaj: Total War: Shogun 2 - recenzja) i drugiej, skupionej na multiplayerze (czytaj: Total War: Shogun 2 - recenzja trybu multiplayer).

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
18/04/2011 15:38

Dnia 18.04.2011 o 11:42, Lordpilot napisał:

Ale żeby w premierowej wersji nie było AA ? No bez jaj, toż to ręce opadają. Myślałem, że to tylko w demie był taki bonus ;-)

pocieszać się można tylko tym, że i tak zwykle jednostki są w takiej odległości, że czy AA jest czy go nie ma to różnicy nie widać.Ale co do multi to faktycznie nieźle im idzie - wg statystyk ponad 650 tys graczy stoczyło co najmniej jedną bitwę w multi. Teraz tylko pytanie ilu nalezy do tego doliczyć takich, którzy w multi się nie bawią - tak czy owak wynik jak na rynek pecetowy całkiem nieźle.

Vojtas
Gramowicz
18/04/2011 15:08
Dnia 18.04.2011 o 11:42, Lordpilot napisał:

Ale żeby w premierowej wersji nie było AA ? No bez jaj, toż to ręce opadają.

Dokładnie. Przecież antialiasing jest standardem od początku XXI wieku. W ME1-2 też mnie to wpieniło.

Usunięty
Usunięty
18/04/2011 13:07

Bardzo fajnie, że wydadzą patch, może po nim gra bedzie wyglądać jak na screenie powyżej? :)Co do problemów z multi, to czasmi jakś zawieszka, niekatywny guzik czy dobór przeciwników 6 gwiazdkowych do mnie z gwiazdkami 3. Chociaż wszystko to było przed ostatnim patchem, jak jest teraz to nie wiem, nie ma czasu pograć ;/




Trwa Wczytywanie