DiRT 3 - porównanie jakości grafiki na wszystkich platformach

Adam "Harpen" Berlik
2011/05/27 12:45

Na łamach serwisu GameTrailers pojawiło porównanie jakości grafiki DIRT 3 na PC, X360 oraz PS3 w formie materiału wideo. Edycje konsolowe minimalnie odstają od wersji na komputery osobiste.

Z informacji opublikowanych na poniższym filmiku wynika, że DiRT 3 na PC był uruchomiony na komputerze wyposażonym w procesor Core 2 Duo 3 GHz, 4 GB RAM, GeForce'a GTS 250 i działał w rozdzielczości 1280 na 720 pikseli na ustawieniach grafiki Ultra.

Pierwsze wrażenia z DiRT 3 znajdziecie już na gram.pl. Grę natomiast możecie zamówić w naszym sklepie:

GramTV przedstawia:

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
27/05/2011 19:30
Dnia 27.05.2011 o 16:01, Henrar napisał:

> GTS 250 to sie postarali Tu chodzi o zastosowanie jednej z najczęściej występujących kart graficznych a nie porównywanie konsoli do rzadkich GTX580/Rakda 6970.

Popieram, w końcu porównanie z cieniem sensu, bez wytaczania kompa za dziesięć kafli na konsolkę za tysiąc złotych. Miłym akcentem jest też wybranie rozdzielczości zbliżonej do tej jaką wypluwają obecne konsole :)

Usunięty
Usunięty
27/05/2011 19:05

Różnice znikome, po jednokrotnym obejrzeniu. Pecet najostrzejsze tekstury i najlepsza geometria, również wygładzanie krawędzi. Na iksie dobre tekstury i wysoki kontrast, oraz co dziwne, lepsze niż na PS3 cienie. PS3 najsłabsze tekstury, za to lepsze wygładzanie krawędzi i geometria niż na trzysta sześćdziesiątce. Ale ogólnie różnice dałoby się penie podciągnąć pod niezauważalne dla 98% ludzi na świecie.

Usunięty
Usunięty
27/05/2011 16:01
Dnia 27.05.2011 o 15:53, SpawNiaK napisał:

GTS 250 to sie postarali

Tu chodzi o zastosowanie jednej z najczęściej występujących kart graficznych a nie porównywanie konsoli do rzadkich GTX580/Rakda 6970.




Trwa Wczytywanie