Battlefield 3: DICE przyznaje, że "część destrukcji jest skryptowana"

Mateusz Kołodziejski
2011/05/29 09:12

DICE opowiedziało o trzech typach destrukcji w Battlefield 3. Jak się okazuje duża ich część opiera się na skryptach.

Battlefield 3: DICE przyznaje, że

Ostatnio pisaliśmy o tym, że w Modern Warfare 3 zniszczenie otoczenia występuje tylko w miejscach przewidzianych przez autorów, podczas gdy w Battlefield 3 ten proces jest dynamiczny. Tę przewagę miał zapewniać szeroko komentowany silnik graficzny Frostbite 2. Gustav Tilleby, dyrektor artystyczny nadchodzącego tytułu od DICE w wywiadzie dla PWND przyznaje jednak, że destrukcja nie zawsze zależy bezpośrednio od poczynań bohatera: Mamy, jak my to nazywamy, mikro-destrukcję, czyli wszystkie przedmioty, które znajdują się wokół gracza jak np. osłony. Dzięki temu można wybijać nowe przejścia i w ten sposób poruszać się po otoczeniu. Bardziej interesująco robi się jednak, kiedy przychodzi do opisu zniszczalności dużych partii otoczenia: Mamy również destrukcję na naprawdę dużą skalę jak fasady (budynków), które kruszą się i odpadają, a także niszczycielskie wydarzenia, które są mniej lub bardziej skryptowane.

Wszystkie wspomniane typy destrukcji znajdziemy na ujawnionym w zeszłym miesiącu filmiku prezentującym rozgrywkę w najnowszą odsłonę serii Battlefield.

GramTV przedstawia:

Komentarze
65
marcin-malysza
Gramowicz
02/06/2011 02:42

Artykuł o BF3 a dyskusja o MW3, to są dwa różne podejścia do strzelanek. BF bardziej celuje w symulator wojny a MW w arkadowe strzelanie z hollywoodzkimi bajerami.

marcin-malysza
Gramowicz
02/06/2011 02:42

Artykuł o BF3 a dyskusja o MW3, to są dwa różne podejścia do strzelanek. BF bardziej celuje w symulator wojny a MW w arkadowe strzelanie z hollywoodzkimi bajerami.

Usunięty
Usunięty
31/05/2011 09:47

Newsa na Poly jeszcze nie aktualizowali.PS. Filmik nagrywano z konsoli, nie z PC :)




Trwa Wczytywanie