E3 2011 - Relacja z konferencji CDP Summer Days

gram.pl
2011/06/02 20:52

Wiedźmin na konsolach? Potwierdzenie innych plotek? Śledź razem z nami konferencję CDP Summer Days w naszej relacji na żywo z tego wydarzenia!

Relacja na żywo z konferencji CDP Red i Gog.com

Konferencja jest dostępna pod tym adresem.

GramTV przedstawia:

Komentarze
77
Usunięty
Usunięty
05/06/2011 15:48

Zawiodłem się. Miał być zapowiedziany zupełnie nowy projekt, a tu tylko wiedźmin 2 na x360.

Usunięty
Usunięty
04/06/2011 01:05

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

Co to znaczy słuszna odpowiedź?

chodzi mi o te podświetlone, które pchają akcję dalej. pojawiają się w grubo ponad połowie dialogów, inne opcje pełnią wtedy jedynie rolę masseffectowego "zbadaj".

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

W W2 nie ma żadnych słusznych odpowiedzi, bo gra w żaden sposób nie każe za taki, a nie inny wybór. Już w prologu podejmujesz decyzje, które uwidaczniają się później.

hm, bodaj jedną, z tego co pamiętam.

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

W Gabriel Knight: Sins of the Fathers rozmowa z jedną postacią potrafiła trwać nawet 10 minut. Alpha Protocol wypada tu naprawdę blado.

chciałem coś w miarę nowego dać, co by nie było, że tylko w starych hitach/gniotach się dało jak się chciało.

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

Nie miał. W samym tylko akcie III jest kilkanaście wyborów, które zmieniają ostateczny kształt zakończenia.

nie, one są przede wszystkim w akcie trzecim, a to różnica. Efektów połowy z nich i tak nie poznamy przed sequelem (vide czy smoczyca przeżyje czy nie). Bawiłem się save''ami by popatrzeć jaki wpływ mają nasze decyzje na to co się dzieje i wyszło na to, że w prologu jest bodaj jedna taka ważna, w pierwszym akcie również, jedna także w drugim (przynajmniej w ścieżce roche''a) a cała reszta jest w trzecim akcie. Ofc mogę pamiętać źle, ale jeśli chodzi o te związane z main questem to chyba nic nie pominąłem. W pobocznych bywa różnie, ten z maleną jest dość rozbudowany jeśli idzie o decyzje, inne z kolei nie mają ich wcale, ale wszystko to bez długofalowych skutków (może poza tym, że możesz puknąć elfkę jak ją ocaliłeś, ale dla świata to znaczenia raczej nie ma)

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

Wszędzie. To raczej Ty go nie widzisz lub nie chcesz zobaczyć.

poprawianie błędów to nie jest łaska i szacunek, tylko za przeproszeniem zasrany obowiązek. Nawet jeśli coraz większa liczba wydawców leje z wysoka na support, nie znaczy że mamy zaraz redom pomniki stawiać.Tak samo nie działa na mnie darmowy troll, mam niejasne wrażenie że było to zabezpieczenie "przeciwużywkowe" na wzór cerberusa do ME2, ale przez problemy z aplikacją plan padł a DLC w nagrodę dostał każdy. W każdym razie kilka fryzur do wyboru to najwyżej miły gest, ale juz nie takie rzeczy dawano kiedyś w patchach, również za darmo.Ktoś mi wciska "towar niezgodny z opisem" - to nie jest szacunek wobec klienta. Na marginesie chciałbym dożyć czasów, gdy rzucę okiem na zapowiedź/tekst na pudełku/dev dairy i będę wiedział czy brać czy nie, a nie jak teraz, że muszę analizować piksel po pikselu każdy screenshot by sprawdzić, czy jakiś Tomek Gop (jak już się go uczepiłem) nie wciska mi kitu.

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

Nie przypominam sobie i poza tym, co to ma do rzeczy w kontekście W2? Oceniasz marketing czy grę? Się zdecyduj, bo widzę, że jesteś rozdarty. A na drugi raz - wstrzymaj się zanim kupisz premierówkę, będzie mniej goryczy.

z jednej oceniam to, co miałem mieć, a nie mam. Przeżyję bez tego, bo jak mówiłem gra dobra, ale po prostu śmieszy mnie stawianie pomników REDom, bo zastanawiam sie czy na pewno grałem w tę samą grę i czy czytałem zapowiedzi tego co dostałem do ręki.

Usunięty
Usunięty
04/06/2011 01:05

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

Co to znaczy słuszna odpowiedź?

chodzi mi o te podświetlone, które pchają akcję dalej. pojawiają się w grubo ponad połowie dialogów, inne opcje pełnią wtedy jedynie rolę masseffectowego "zbadaj".

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

W W2 nie ma żadnych słusznych odpowiedzi, bo gra w żaden sposób nie każe za taki, a nie inny wybór. Już w prologu podejmujesz decyzje, które uwidaczniają się później.

hm, bodaj jedną, z tego co pamiętam.

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

W Gabriel Knight: Sins of the Fathers rozmowa z jedną postacią potrafiła trwać nawet 10 minut. Alpha Protocol wypada tu naprawdę blado.

chciałem coś w miarę nowego dać, co by nie było, że tylko w starych hitach/gniotach się dało jak się chciało.

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

Nie miał. W samym tylko akcie III jest kilkanaście wyborów, które zmieniają ostateczny kształt zakończenia.

nie, one są przede wszystkim w akcie trzecim, a to różnica. Efektów połowy z nich i tak nie poznamy przed sequelem (vide czy smoczyca przeżyje czy nie). Bawiłem się save''ami by popatrzeć jaki wpływ mają nasze decyzje na to co się dzieje i wyszło na to, że w prologu jest bodaj jedna taka ważna, w pierwszym akcie również, jedna także w drugim (przynajmniej w ścieżce roche''a) a cała reszta jest w trzecim akcie. Ofc mogę pamiętać źle, ale jeśli chodzi o te związane z main questem to chyba nic nie pominąłem. W pobocznych bywa różnie, ten z maleną jest dość rozbudowany jeśli idzie o decyzje, inne z kolei nie mają ich wcale, ale wszystko to bez długofalowych skutków (może poza tym, że możesz puknąć elfkę jak ją ocaliłeś, ale dla świata to znaczenia raczej nie ma)

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

Wszędzie. To raczej Ty go nie widzisz lub nie chcesz zobaczyć.

poprawianie błędów to nie jest łaska i szacunek, tylko za przeproszeniem zasrany obowiązek. Nawet jeśli coraz większa liczba wydawców leje z wysoka na support, nie znaczy że mamy zaraz redom pomniki stawiać.Tak samo nie działa na mnie darmowy troll, mam niejasne wrażenie że było to zabezpieczenie "przeciwużywkowe" na wzór cerberusa do ME2, ale przez problemy z aplikacją plan padł a DLC w nagrodę dostał każdy. W każdym razie kilka fryzur do wyboru to najwyżej miły gest, ale juz nie takie rzeczy dawano kiedyś w patchach, również za darmo.Ktoś mi wciska "towar niezgodny z opisem" - to nie jest szacunek wobec klienta. Na marginesie chciałbym dożyć czasów, gdy rzucę okiem na zapowiedź/tekst na pudełku/dev dairy i będę wiedział czy brać czy nie, a nie jak teraz, że muszę analizować piksel po pikselu każdy screenshot by sprawdzić, czy jakiś Tomek Gop (jak już się go uczepiłem) nie wciska mi kitu.

Dnia 03.06.2011 o 23:29, Vojtas napisał:

Nie przypominam sobie i poza tym, co to ma do rzeczy w kontekście W2? Oceniasz marketing czy grę? Się zdecyduj, bo widzę, że jesteś rozdarty. A na drugi raz - wstrzymaj się zanim kupisz premierówkę, będzie mniej goryczy.

z jednej oceniam to, co miałem mieć, a nie mam. Przeżyję bez tego, bo jak mówiłem gra dobra, ale po prostu śmieszy mnie stawianie pomników REDom, bo zastanawiam sie czy na pewno grałem w tę samą grę i czy czytałem zapowiedzi tego co dostałem do ręki.




Trwa Wczytywanie