Tomek Bagiński znowu pomaga przy Wiedźminie

Krzysiek Ogrodnik
2011/06/02 13:26

Autor znanych i docenionych na świecie renderowanych filmów znowu pracuje przy Wiedźminie. Co to może oznaczać?

CD Projekt dziś ogłosił, że firma Platige Image, w której dyrektorem artystycznym jest Tomek Bagiński, nawiązała współpracę ze studiem CD Projekt RED. Szczegóły, a być może i efekty kooperacji mamy poznać na dzisiejszej konferencji, którą będziemy relacjonować na żywo – bądźcie z nami przed 21!

Tomek Bagiński przygotował intro do pierwszego Wiedźmina (do obejrzenia powyżej) i trailer promujący Białego Wilka, konsolową edycję gry. Czyżby historia miała zatoczyć koło? Wiedźmin 2 musi mocno wejść na konsolowy rynek, a zawodowo przygotowany trailer bardzo pomaga zrobieniu w szumu wokół gry. Chcecie dowodów? Zapytajcie twórców Dead Island, na pewno potwierdzą to bez wahania.

GramTV przedstawia:

Komentarze
90
Usunięty
Usunięty
04/06/2011 12:10
Dnia 02.06.2011 o 15:00, Tenebrael napisał:

A co do garstki, to jak pobuszujesz sobie po forach (czy choćby komentarzach na oficjalnej stronie W2), to zobaczysz, że coś duża ta "garstka".

W stosunku do wszystkich kupujących jest pewnie nieliczna, ale za to bardzo głośna.

Dnia 02.06.2011 o 15:00, Tenebrael napisał:

Co do gier, które ustrzegły się błędów, warto wymienić choćby Darksiders. Jest to debiutancka gra studia Vigil Games (a nie druga z kolei), i nie ma z nią praktycznie ŻADNYCH problemów technicznych. Co więcej, wersja PC jest konwersją z konsoli, co w jakichś 90% przypadkach rodzi problemy. Tutaj, mimo, że to pierwsza ich gra, konwersja jest wręcz wzorcowa. Da się? Da się. Więc nie usprawiedliwiajmy na siłę CDPR, skoro coś spartaczyli.

I gra wyszła pół roku po wydaniu konsolowym. Podawanie takiej gry jako przykłąd to dla zatwardziałego PCtowca hańba! Vigil Games tak znieważyło PCtowców, a tych ich stawiasz na piedestał?

Dnia 02.06.2011 o 15:00, Tenebrael napisał:

A co do Blizzard - a czemu nie porównywać? Blizz pokazuje, jak się powinno robić gry: może i długo, może i robić roczne beta-testy. Ale jak już wydać, to wydać grę w pełni sprawną, a nie odpłatny (dla graczy) beta-test.

Tak, tak zobaczy co się dzieje jak wychodzi jakaś nowa gra blizza. Rage po całym internecie, że gra jest spartolona, uproszczona, zmieniona. I problemy techniczne także są powszechne mimo długich miesięcy betatestów - ba SC2 nie miał nawet laptopowej rozdzielczości 1366 na 768. Tak więc pisać możesz co chcesz, ale praktycznie każda bardziej skomplikowana gra 3D musi mieć pewne problemy na początku. Po prostu nie da się przewidzieć wszystkich konfiguracji, ani wszystkich pomysłów na jakie wpadną gracze podczas gry.

Usunięty
Usunięty
04/06/2011 11:55

Dnia 03.06.2011 o 19:47, mronoth napisał:

pewnie jeszcze wtedy sprzedaz byla znacznie nizsza niz 3mln ale przyznal, ze nie stracili na crysisie

bodaj trzy miesiące po premierze mówili, że poszło 1,5 mln egzemplarzy, choć już wtedy narzekali że mało (swoją drogą ciekawe na co liczyli, skoro to jeszcze nie były czasy gdy CoD schodził w 20 milionach, a przekroczenie 1 mln było sukcesem).

Usunięty
Usunięty
03/06/2011 21:14
Dnia 03.06.2011 o 20:43, Feallan napisał:

Tak swoją drogą to chyba City Interactive kupiło CryEngine, chociaż nie pamiętam, którą wersję. Są już jakieś efekty użycia przez nich tego silniczka?

dobra ja juz koncze offtop: kupili wersje 3, bo tylko ona chodzi na konsolach, byl jeden screen z nowego snipera :) http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/117/1170261/sniper-ghost-warrior-2-20110524080259598.jpg




Trwa Wczytywanie