NGP nie powtórzy błędów PSP

Mateusz Kołodziejski
2011/06/04 10:27

Shuhei Yoshida, szef studiów Sony Computer Entertainment bije się w piersi i zapewnia, że jego firma wyciągnęła wiele wniosków z błędów popełnionych przy tworzeniu PlayStation Portable. Dzięki temu NGP ma imponować nie tylko grafiką, ale przede wszystkim unikatowymi wrażeniami z rozgrywki.

NGP nie powtórzy błędów PSP

W wywiadzie dla Gamespotu Shuhei Yoshida stwierdza: Powiedziałbym, że naszym największym błędem przy tworzeniu PSP było to, że byliśmy bardzo zadowoleni mogąc dostarczyć rozgrywkę znaną z PS2 w formie przenośnej i na tym się zatrzymaliśmy. Mając to wszystko na uwadze, jaka ma być recepta na sukces nowej konsoli przenośnej? VIP SCE spieszy z odpowiedzią: W przypadku NGP, poza świetną grafiką i procesorem, chcieliśmy wprowadzić interfejs, który naprawdę wyróżni rozgrywkę. Wiecie, coś czego nie można zrobić nawet na PS3. Z tego, co do tej pory dowiedzieliśmy się na temat NGP można przypuszczać, że Japończycy są na dobrej drodze, aby te ambitne plany zrealizować. Z takimi narzędziami jak dotykowe tylny panel i ekran, dwa analogi i rozszerzona rzeczywistość, nowy handheld rozbudził wyobraźnię milionów graczy.

GramTV przedstawia:

Sony musi wyciągnąć jednak jeszcze kilka innych lekcji z wprowadzonego na rynek w 2005 r. PSP. Przede wszystkim w bibliotece NGP nie mogą przeważać porty gier z konsol stacjonarnych. Sprzęt i oprogramowanie muszą być również sprzedawane w rozsądnej cenie. W dobie kryzysu nikt nie lubi przesadnie głęboko sięgać do kieszeni. Boleśnie przekonuje się o tym obecnie Nintendo.

Nowe wiadomości na temat NGP nadejdą wraz z konferencją Sony podczas E3. Dowiemy się tam m.in. czy konsolka rzeczywiście zmieni nazwę na PS Vita.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
04/06/2011 22:38
Dnia 04.06.2011 o 13:20, MATEmasagrator napisał:

Dzięki za uwagę, choć nie jest chyba aż tak źle.

Tragedii nie ma, szczególnie na tle umiejętności interpunkcyjnych naszej kochanej młodzieży, ale od dziennikarzy wymagamy więcej :P Perfekcja mile widziana :)Ja jestem cięty na interpunkcję, bo z polskiego w szkole byłem dobry głównie ze względu na to, że gramatykę miałem w małym paluszku - efekt mojej olimpijskiej kariery jeszcze z podstawówki ^_^

Usunięty
Usunięty
04/06/2011 13:46

Tylko mam nadzieję że przy okazji tych innowacji nie będą one na siłę wrzucane do gier. W niektórych grach fajnie by było pobawić się dotykowym ekranem, ale w takim Tekkenie wolałbym pozostać przy tradycyjnym rozwiązaniu.

Usunięty
Usunięty
04/06/2011 13:42

NGP/PS Vita bardzo mi się podoba ale jedyny będą jaki widzie w wyglądzie to wystające drążki analogowe...nic do nich nie mam ale po prostu nie wygodnie będzie się nosiło konsole, bo i tak większość zapewne bierze konsole do kieszeni...ja bym zrobił że można wciskać ta drążki, że wchodzą wewnątrz konsolki, tak jak na wygląd PSP.Ogółem czekam z niecierpliwością na NGP i mam nadzieję że wyją porządne gry i hakerzy nie złamią konsoli tak szybko. bo to po części przez nich firmom nie chce się robić porządnych gier na psp, bo im się nie opłaca.




Trwa Wczytywanie