Plotka: Beta Kinect SDK dla Windows już jutro?

Rafał Dziduch
2011/06/16 09:44
5
0

Nieoficjalnie mówi się o tym, że już 17 czerwca doczekamy się oprogramowania dla Kinecta pod Windows.

O wsparciu Kinecta dla Windows mówi się w zasadzie od premiery urządzenia, ale jeśli wierzyć plotkom, już jutro (17 czerwca) doczekamy się spełnienia tych obietnic. Ponoć Microsoft zamierza udostępnić wersję beta SDK dla Kinecta pod Windows. Plotka: Beta Kinect SDK dla Windows już jutro?

Jak informuje serwis WinRumors, podczas specjalnej imprezy, która będzie transmitowana na żywo w Channel 9, gigant z Redmond oficjalnie ogłosi i udostępni betę oprogramowania dla swojego systemu. Coś rzeczywiście może być na rzeczy, zważywszy, że prezes Microsoft Hiszpania powiedziała, że beta SDK będzie dostępna w tym tygodniu. A zatem czekamy.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
16/06/2011 13:32

@hans_olo, lag Kinecta, wynika z tego, że wyrzucono z niego procka, przez co musi korzystać już ze starego procka XBOXoweg, który przecież dodatkowo jest obciążony przez samą grę. Na PC nie będzie tego problemu, bo tam sprzęt jest kilka razy mocniejszy.

hans_olo
Gramowicz
16/06/2011 12:28
Dnia 16.06.2011 o 11:04, Tetlian napisał:

@Igorwer, do headtrackingu. Wyobraź sobie grę w fpsa mszyką i klawą i do tego rozglądanie ruszając głową. Wyglądałoby to tak mniej więcej jak patrzenie przez okno. Lekko poruszysz i obraz też się przesuwa. Dałoby to złudzenie 3D i uczucie głębi o wiele większe niż w okularach. Właściwie w każdej grze można by to zastosować. Sterowanie w tych grach w ogóle by się nie zmieniło. Doszłoby jedynie dodatkowe wrażenie.

Tia, a ciekawe kiedy wyjdzie kinect poruszający ekranem tak by nadążył za twoją głową?

Usunięty
Usunięty
16/06/2011 11:04

@Igorwer, do headtrackingu. Wyobraź sobie grę w fpsa mszyką i klawą i do tego rozglądanie ruszając głową. Wyglądałoby to tak mniej więcej jak patrzenie przez okno. Lekko poruszysz i obraz też się przesuwa. Dałoby to złudzenie 3D i uczucie głębi o wiele większe niż w okularach. Właściwie w każdej grze można by to zastosować. Sterowanie w tych grach w ogóle by się nie zmieniło. Doszłoby jedynie dodatkowe wrażenie.




Trwa Wczytywanie