Cliff Bleszinski ma nadzieję, że Gears of War 3 pewnie przekroczy próg sześciu milionów sprzedanych egzemplarzy. W głębi serca liczy jednak na znacznie większe zainteresowanie grą.
Cliff Bleszinski ma nadzieję, że Gears of War 3 pewnie przekroczy próg sześciu milionów sprzedanych egzemplarzy. W głębi serca liczy jednak na znacznie większe zainteresowanie grą.
Zapewnia, że siłą Gears of War 3 jest różnorodność gry. Jej nabywcy mogą bowiem rywalizować w trybie multiplayer, ale także cieszyć się modułami Beast, Horde i oczywiście kampanią. Ta ostatnia, o czym informowaliśmy już wcześniej, wystarczy na co najmniej 10 godzin zabawy. - Pragniemy stworzyć grę, którą ludzie będą chcieli zachować w swoich zbiorach na zawsze - podkreśla Bleszinski.
Jego zdaniem dodatkowym atutem Gears of War 3 jest data premiery. Produkcja Epic Games wyląduje na półkach sklepowych już we wrześniu, unikając tym samym starcia z potencjalnie największymi premierami tego roku, Modern Warfare 3 i Battlefieldem 3. - Te dwa tytuły stoczą pojedynek w listopadzie, my debiutujemy dobre półtora miesiąca wcześniej. Mamy nadzieję, że gracze będą woleli pozostać przy Gearsach - dodaje.