Potrzebujesz prędkości i emocji? Nie szukaj ich na drodze. Tak, Ty graczu też!
Potrzebujesz prędkości i emocji? Nie szukaj ich na drodze. Tak, Ty graczu też!
Powyżej możecie obejrzeć dwa materiały wideo wypuszczone przez agencję reklamową odpowiedzialną za umieszczenie reklam w grze. Sam szczerze przyznam, że nie jestem pewien, czy bym je w ogóle zauważył, gdyby nie fakt, że pojawiają się przy trasie przejazdu tak często.
Undercover jest chyba bardziej podatnym gruntem dla takich operacji, bo niezobowiązująca jazda samochodem to duży element rozgrywki, w Shifcie gracz tak mocno skupia się na odrywaniu kolejnych sekund z czasu przejazdu, że nie ma czasu na zerkanie za bandę.
Jak sądzicie, czy takie akcje w grach są w ogóle skuteczne, mają sens i czy gracze powinni być ich targetem?
Więcej informacji o kampanii "Prędkość zabija. Włącz myślenie" znajdziecie na oficjalnej stronie akcji.