Główny projektant systemów w World of Warcraft stwierdza, że w dzisiejszych czasach wręcz nie można nie wzorować się na dokonaniach innych. Titan nie będzie stanowił na tym polu wyjątku.
Główny projektant systemów w World of Warcraft stwierdza, że w dzisiejszych czasach wręcz nie można nie wzorować się na dokonaniach innych. Titan nie będzie stanowił na tym polu wyjątku.
- Bazujemy na tym samym, co inne gry. Nie sposób spojrzeć na wiele elementów World of Warcraft i powiedzieć: "Blizzard był genialny, zapełniając tym wszystkim próżnię". Opieramy się na tym, co tworzyli inni wielcy projektanci - dodaje Street.
Titan nie ma na razie wyznaczonej daty premiery. Ba, gra nie została nawet oficjalnie zapowiedziana, a sam tytuł może okazać się jedynie nazwą kodową projektu. Do listy szczątkowych informacji na temat tej produkcji możemy jednak dopisać kolejną - będzie ona czerpała z dorobku innych. I trudno się temu dziwić.