Sam Houser zapewnia, że L.A. Noire to gra wręcz stworzona do obsługi na pecetach. Produkcja najpierw dobrze sprzedała się na konsolach, a dopiero potem ogłoszono, że trafi również na komputery.
Sam Houser zapewnia, że L.A. Noire to gra wręcz stworzona do obsługi na pecetach. Produkcja najpierw dobrze sprzedała się na konsolach, a dopiero potem ogłoszono, że trafi również na komputery.
Teraz L.A. Noire zmierza także na PC. - To nowy typ gry, który daje użytkownikowi szansę zobaczenia Los Angeles z lat 40. oczami detektywa - mówi Sam Houser, założyciel Rockstar Games. - To unikatowe połączenie opowieści, akcji i rozwiązywania zagadek kryminalnych perfekcyjnie pasuje do platformy PC - dodaje.
L.A. Noire na komputerach osobistych zadebiutuje jeszcze w tym roku. Twórcy obiecują poprawioną grafikę, wsparcie dla 3D i solidną optymalizację kodu.