Rekordowe sumy wydane przez Codemasters na kampanie reklamowe gier z cyklu F1 przerażają, ale jednocześnie ekscytują pracowników firmy. Czy tegoroczna edycja osiągnie sukces, wzorem poprzedniczki?
Rekordowe sumy wydane przez Codemasters na kampanie reklamowe gier z cyklu F1 przerażają, ale jednocześnie ekscytują pracowników firmy. Czy tegoroczna edycja osiągnie sukces, wzorem poprzedniczki?
- To było dla nas przerażające, ale i ekscytujące. Najważniejsze, że zadziałało. Sądzę, że to jest platforma, na której możemy budować dalszy sukces. Ciągle chcemy sprawiać, by F1 było jeszcze lepsze. Jeśli to nam się uda, będziemy w stanie zaplanować większą kampanię marketingową z większym budżetem - dodaje.
W Wielkiej Brytanii F1 2011 będzie reklamować się w takich pismach, jak The Daily Star, Sport czy Metro. Głównym elementem kampanii będą jednak spoty telewizyjne. Gra ma już wyznaczoną datę premiery - do Polski zajedzie 23 września.