Sieć GAME: Modern Warfare 3 zmierza po rekord

Patryk Purczyński
2011/07/18 17:40

Dotychczas złożona liczba zamówień przedpremierowych Modern Warfare 3 pozwala wierzyć, że produkcja Infinity Ward pobije kolejny rekord sprzedaży - sugeruje sieć sklepów GAME.

Sieć GAME: Modern Warfare 3 zmierza po rekord

- Pre-ordery Call of Duty: Modern Warfare 3 już teraz znacząco odstają od zamówień Call of Duty: Black Ops w tym samym momencie w roku ubiegłym - informuje Tom Devine, dyrektor generalny sieci sklepów GAME. - Dobrze wiemy, że marka Call of Duty ma najbardziej niesamowitą grupę fanów. Nie możemy się już doczekać tej niewiarygodnej premiery, zaplanowanej na 8 listopada - dodaje.

Wszystko wskazuje zatem na to, że Modern Warfare 3 poprawi ubiegłoroczne osiągnięcia Call of Duty: Black Ops. Dla serii strzelanin wydawanej przez Activision Blizzard byłby to trzeci rekord sprzedaży z rzędu. Pierwszy, bijąc osiągnięcia Halo 3, ustanowił Modern Warfare 2.

GramTV przedstawia:

Dodajmy, że nie są to pierwsze tego typu doniesienia. Już na początku czerwca GameStop prawił o niespotykanym nigdy wcześniej zainteresowaniu, jakim cieszyło się Modern Warfare 3. Zbieżne z powyższymi treściami są również przewidywania Michaela Pachtera. Zdaniem analityka, tegoroczna produkcja Infinity Ward ustanowi nowy rekord wszech czasów w liczbie sprzedanych egzemplarzy. Tylko na naszym podwórku prognozy Modern Warfare 3 nie są tak optymistyczne. Znacznie lepiej wiedzie się Battlefieldowi 3, który dystansuje swojego konkurenta w stosunku 10:1.

Komentarze
55
Usunięty
Usunięty
23/07/2011 19:20

Dnia 19.07.2011 o 07:39, dariuszp napisał:

Zgadzam się z tym panem. Osobiście trzymam się od COD z daleka z podobnych powodów. COD to bezmózga sieczka. Co z tym idzie - nie dla mnie. BF to gra nastawiona na współpracę i walkę drużynową czego gracze COD w ogóle nie rozumieją. Oni nie wiedzą co to współpraca bo liczy się ilość fragów. Także obie te gry właściwie celują do zupełnie innej grupy ludzi. Dam najlepszy przykład. Serwer klanowy BC2 na którym grałem swego czasu w BF. Klan zawsze zajmował max połowę serwera (16/32) a drugą połowę zostawialiśmy graczom którzy przychodzili. Najczęściej właśnie szukający fragów niezorganizowani gracze którym prędzej było do COD niż BF. Otóż byli miażdżeni. W RUSH polegającym na wysadzeniu bazy przeciwnika w powietrze nie wysadzili nawet jednego ładunku przez dobrze zorganizowaną obronę. Znowu kiedy to My przeszliśmy do ofensywy - przetoczyliśmy się przez mapę jak walec. Jeżeli ładunek był w budynku to drużyna zawaliła cały budynek. Jeżeli był na otwartym terenie to kombinacja granatów dymnych, artylerii, wsparcia medyków, pod osłoną snajperów przy asyście czołgu sprawiała że nic nie stanęło nam na drodze nawet na chwilę. Taka jest różnica między tymi grami. W BF nacisk stawiany jest na drużynę. Samotny rambo będzie martwym rambo. Normalni doświadczeni gracze nie martwią się o fragi. Tacy potrafią przekraść się i zaszyć na tyłach wroga, poczekać na drużynę i zrobić małą akcję dywersyjną która zakłóci obronę wroga. Gdzie taki gracz COD weźmie karabin i pobiegnie pod górkę obstawioną snajperami, ciężkimi karabinami i żołnierzami myśląc że uda mu się fragów coś nazbierać. Więc przestańcie już porównywać. COD jest dla ludzi którzy wyszli ze starych sieciówek jak Quake. Bezmyślne latanie po mapie, karkołomne skoki i walenie do wszystkiego co się rusza. W BF taki ktoś przez ułamek sekundy zobaczył by ziejącą lufę czołgu i było by po zabawie.

FFS co ty próbujesz udowodnic ? Ze do trybów z objectivami potrzebne jest zgranie a do Deathmatcha nie ? Ze klan zawsze pojedzie publikowy plebs ? Jakie oczywistosci jeszcze zaserwujesz. Ludzie ogarnijcie sie z tym wywyzszaniem BFa jako super inteligentnej gry, bo wcale taka nie jest. Jest taka jak bardzo wiele gier przed nia. Nawet rozgrywki druzynowe Quake''a wymagaja olbrzymiego zgrania. Jezeli chcecie porownywac dynamike i sposob rozgrywki w obu grach to przynajmniej podobne tryby porownujcie.

Usunięty
Usunięty
23/07/2011 19:20

Dnia 19.07.2011 o 07:39, dariuszp napisał:

Zgadzam się z tym panem. Osobiście trzymam się od COD z daleka z podobnych powodów. COD to bezmózga sieczka. Co z tym idzie - nie dla mnie. BF to gra nastawiona na współpracę i walkę drużynową czego gracze COD w ogóle nie rozumieją. Oni nie wiedzą co to współpraca bo liczy się ilość fragów. Także obie te gry właściwie celują do zupełnie innej grupy ludzi. Dam najlepszy przykład. Serwer klanowy BC2 na którym grałem swego czasu w BF. Klan zawsze zajmował max połowę serwera (16/32) a drugą połowę zostawialiśmy graczom którzy przychodzili. Najczęściej właśnie szukający fragów niezorganizowani gracze którym prędzej było do COD niż BF. Otóż byli miażdżeni. W RUSH polegającym na wysadzeniu bazy przeciwnika w powietrze nie wysadzili nawet jednego ładunku przez dobrze zorganizowaną obronę. Znowu kiedy to My przeszliśmy do ofensywy - przetoczyliśmy się przez mapę jak walec. Jeżeli ładunek był w budynku to drużyna zawaliła cały budynek. Jeżeli był na otwartym terenie to kombinacja granatów dymnych, artylerii, wsparcia medyków, pod osłoną snajperów przy asyście czołgu sprawiała że nic nie stanęło nam na drodze nawet na chwilę. Taka jest różnica między tymi grami. W BF nacisk stawiany jest na drużynę. Samotny rambo będzie martwym rambo. Normalni doświadczeni gracze nie martwią się o fragi. Tacy potrafią przekraść się i zaszyć na tyłach wroga, poczekać na drużynę i zrobić małą akcję dywersyjną która zakłóci obronę wroga. Gdzie taki gracz COD weźmie karabin i pobiegnie pod górkę obstawioną snajperami, ciężkimi karabinami i żołnierzami myśląc że uda mu się fragów coś nazbierać. Więc przestańcie już porównywać. COD jest dla ludzi którzy wyszli ze starych sieciówek jak Quake. Bezmyślne latanie po mapie, karkołomne skoki i walenie do wszystkiego co się rusza. W BF taki ktoś przez ułamek sekundy zobaczył by ziejącą lufę czołgu i było by po zabawie.

FFS co ty próbujesz udowodnic ? Ze do trybów z objectivami potrzebne jest zgranie a do Deathmatcha nie ? Ze klan zawsze pojedzie publikowy plebs ? Jakie oczywistosci jeszcze zaserwujesz. Ludzie ogarnijcie sie z tym wywyzszaniem BFa jako super inteligentnej gry, bo wcale taka nie jest. Jest taka jak bardzo wiele gier przed nia. Nawet rozgrywki druzynowe Quake''a wymagaja olbrzymiego zgrania. Jezeli chcecie porownywac dynamike i sposob rozgrywki w obu grach to przynajmniej podobne tryby porownujcie.

Usunięty
Usunięty
19/07/2011 11:48
Dnia 19.07.2011 o 09:14, Lordpilot napisał:

@Tenebrael, Żart ? Ładnie się "wyłgałeś" od riposty ;-)

Spodziewałeś się po nim czegoś więcej? Nie dość, że dał przysłowiowej d***, to jeszcze odkręcił kota ogonem. Standard :]arborek: (...) ale kompletnie nie rozumiem skąd ta nagonka ?!Z kompleksów :]




Trwa Wczytywanie