Jednym z głównych wyzwań projektantów Diablo III jest sprawienie, by gra była wymagająca. Jak zapewnia menedżer ds. społecznościowych w Blizzardzie, hack'n'slash do łatwych należeć nie będzie.
Jednym z głównych wyzwań projektantów Diablo III jest sprawienie, by gra była wymagająca. Jak zapewnia menedżer ds. społecznościowych w Blizzardzie, hack'n'slash do łatwych należeć nie będzie.
- Poziom trudności jest jedną z wielu rzeczy, której poczucia nie będą mieli gracze przed premierą. W naszym najlepszym interesie jest podtrzymanie żywotności gry przez jak najdłuższy okres, musimy się zatem upewnić, że stanowi ona (gra - dop. red.) wyzwanie dla tych, którzy chcą się z nią zmierzyć. Jaki by był sens posiadania wielu poziomów o rosnącej skali komplikacji jeśli nie ocenilibyśmy, jak trudna jest cała gra? - mówi Bashiok.
- Oczywiście to, czy uda nam się trafić w odpowiednie widełki, jest zupełnie osobną kwestią - dodaje. A nam pozostaje czekać na ogłoszenie terminu rozpoczęcia beta-testów, a następnie na ustalenie daty premiery. Chciałoby się zagrać w Diablo III jeszcze w tym roku, nieprawdaż?
Data premiery Diablo 3 jest już znana! Czytaj więcej o Diablo 3