Twórcy Need for Speed: The Run chwalą silnik Frostbite i wskazują platformę przewodnią

Patryk Purczyński
2011/07/28 18:53
8
0

Przedstawiciele EA Black Box są zachwyceni możliwościami silnika Frostbite 2.0. - On pozwala nam zrobić grę, która wygląda wspaniale - mówi producent wykonawczy.

Twórcy Need for Speed: The Run chwalą silnik Frostbite i wskazują platformę przewodnią

O silniku Frostbite 2.0 powiedziano już bardzo dużo - i były to chyba wyłącznie słowa ciepłe. Swoją cegiełkę dokłada teraz Jason Delong z EA Black Box, który ma przyjemność pracować z technologią opracowaną przez DICE. Silnik zasila bowiem najnowszą odsłonę serii Need for Speed, The Run.

- To dotąd najbardziej wszechstronny engine - daje nam dokładnie to, czego oczekiwaliśmy, ale też sporą porcję tego, czego się nie spodziewaliśmy. To naprawdę miłe - chwali Delong w rozmowie z dziennikarzami VideoGamera. - Po pierwsze, najważniejsze było dla nas opowiedzenie historii we wciągający, interaktywny i głęboki sposób. System animacji oferowany przez Frostibte pozwala nam to zrobić pierwszy raz w naszej karierze - mówi.

Animacje nie są jedyną zaletą silnika studia DICE. - Główną przyczyną, dla której w przeszłości nie mieliśmy fabuły w naszych grach, była konieczność wyboru: robimy ładnie wyglądające postacie czy świetnie prezentujące się samochody? Frostbite po prostu pozwala nam zrobić grę, która wygląda wspaniale - kontynuuje peany producent wykonawczy w studiu EA Black Box.

GramTV przedstawia:

Zaskoczeniem dla członków tej ekipy była natomiast łatwość, z jaką tworzy się kolejne odcinki tras oraz fakt, że praktycznie od razu można po nich jeździć i wyglądają bardzo solidnie. - Jeśli chcesz coś zmienić, rezultaty widzisz natychmiast. Nie musisz czekać na kolejny dzień, aż modelarz przebuduje daną rzecz - dodaje Delong.

Serwis thegamershub.net cytuje tymczasem na swoich łamach product managera Need for Speed: The Run, Darina Perfonicia: - Platformą przewodnią w produkcji gry jest PlayStation 3 - ujawnia. Czy właściciele pozostałych platform powinni zacząć się obawiać? Niekoniecznie, choć lepszym rozwiązaniem wydaje się, gdy każdej wersji poświęcane jest tyle samo uwagi i każda jest maksymalnie dopasowana do potrzeb swoich odbiorców.

Need for Speed: The Run zadebiutuje 18 listopada tego roku.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
28/07/2011 21:48
Dnia 28.07.2011 o 20:30, sinir napisał:

Dziwne podejście, tym bardziej że na X360 jest najlepsza sprzedaż.

W tym przypadku może być inaczej. Nie oszukujmy się, Forza na Xboksie wciągnie The Run''a nosem.

Usunięty
Usunięty
28/07/2011 20:52

Nom te wzgórza są niskiej jakości.

Usunięty
Usunięty
28/07/2011 20:49

moze i engine jest dobry, ale np. ta trasa wyglada wyjatkowo ohydnie: http://www.gram.pl/galeria_obrazki.asp?id=4878&i=3




Trwa Wczytywanie