Twórcy Dead Space'a pracują nad nową marką

Patryk Purczyński
2011/08/09 17:59

Czyżby Dead Space poszedł w odstawkę? Visceral Games pracuje rzekomo nad nową marką, o której na razie niestety nie wiemy prawie nic.

Twórcy Dead Space'a pracują nad nową marką

"Visceral Games poszukuje starszego artysty postaci do prac nad grą akcji będącą nową marką. To wielka szansa na to, by uczestniczyć w budowie nowej, silnej marki, w znaczący sposób wspieranej przez EA Games Label" - brzmi oferta pracy wystosowana przez studio, które ma na swoim koncie Dante's Inferno i obie części Dead Space'a.

Ekipa poszukuje też doświadczonej (co najmniej dziesięć lat stażu) osoby na stanowisko producenta wykonawczego. Z tego ogłoszenia można wywnioskować, że na jednej odsłonie obecność nowej marki na rynku się nie zakończy. Jednym z zadań zatrudnionego będzie bowiem "rozbudowa gry w silną i odnoszącą sukcesy markę, zdolną do ukazania się w rozmaitych wersjach".

GramTV przedstawia:

Czy to oznacza, że Visceral Games rezygnuje na razie z tworzenia trzeciej części Dead Space'a? Niekoniecznie - istnieje bowiem możliwość, że studio będzie pracowało nad dwoma projektami jednocześnie. Odstawienie serii horrorów na boczny tor wydaje się mało prawdopodobne z perspektywy ekonomicznej. Dead Space 2 sprzedał się bowiem w liczbie dwóch milionów sztuk. A może nie jest to wynik, który zadowolił władze EA i zarządzono przeprowadzkę do znacznie bardziej popularnego gatunku akcja?

Pytań jak widać jest wiele, miejmy nadzieję, że niebawem wszelkie wątpliwości zostaną rozwiane.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
10/08/2011 00:24

Poprosiłbym klasycznego RPG, lub action RPG. :P

Reyer
Gramowicz
09/08/2011 23:10

Przeszedłem obie części (w całości) i najbardziej zawiodłem się na jedynce jako tej "strasznej"...Miałem jej dość po 5 Chapterze ale uparcie czekałem, aż mnie może w końcu czymś zaskoczy. Jednak nic się takiego nie wydarzyło, a jedyne co to poznałem fabułę.Gra była po prostu nudna i powtarzalna.Co jakiś czas z bocznego korytarza wyłaził potwór i mniej więcej wyglądało to tak:korytarz w bok - potwór* 3 min później *korytarz - potwór wyjdzie zza rogu*5 min później *tym razem z korytarza wyjdą 2 potworyitd.Pozostałe "akcje" były najzwyklejszymi siekaninami.Jedyny straszniejszy moment to był ten na początku jak do windy nagle zaczął się dobijać ksenomorf.Gra poza tym była strasznie przewidywalna i niestraszna. Brakowało w niej trochę akcji, jakby miała straszyć pustymi korytarzami.Dead Space 2 był bardziej filmowy. Mimo, że niektóre walki nie były straszne to poza nimi było w grze więcej nieprzewidywalnych wydarzeń.Najbardziej by mnie ucieszyło połączenie wspomnianej, jednej z moich ulubionych gier: Amsesia: Mroczny Obłęd z Dead Space 2, ale jak niestety wiemy w trzeciej części tak nie będzie.Może kiedyś jak wyjdzie 4 część ;)

Usunięty
Usunięty
09/08/2011 22:42
Dnia 09.08.2011 o 21:32, zermithon napisał:

Ciekawe, bo większość horrorów można by tym mianem określić :>

+1 :D




Trwa Wczytywanie