Jak długo wczytuje się Deus Ex: Human Revolution? To zależy czy posiadasz PS3 czy X360

Paweł Pochowski
2011/08/23 18:35

Jednym z najczęściej wymienianych minusów przy recenzjach Deus Ex: Human Revolution jest długi czas wczytywania się gry. IGN przygotował więc porównanie prezentujące, jak to właściwie z tym całym czasem wczytywaniem jest.

Jak długo wczytuje się Deus Ex: Human Revolution? To zależy czy posiadasz PS3 czy X360

Oczywiście uwzględnione platformy to jedynie PlayStation 3 i Xbox 360. IGN nie wzięło pod uwagę PC - nic dziwnego, biorąc pod uwagę popularność PC na zachodzie, jednak temat ten idealnie wpisuje się w sprawę dzisiejszego manifestu Razera. W porównaniu biorą udział dwie wersje Deus Ex: Human Revolution odpalone na Xbox 360 - raz jest to wersja niezainstalowana na dysku, a raz zainstalowana. O tym, na której konsoli czeka się najkrócej na załadowanie danych możecie przekonać się na poniższym filmie.

Jeżeli jednak nie chce Wam się oglądać, krótkie streszczenie. A więc porównanie wygrał oraz przegrał jednocześnie... Xbox 360. We wszystkich porównaniach wygrał bowiem Xbox w wersji z danymi skopiowanymi na dysk. Drugi był zawsze PlayStation 3, natomiast trzeci Xbox 360 z niezainstalowaną grą. Problem polega jednak na tym, że nie każdy posiadacz konsoli Microsoft może posiadać potrzebną ilość wolnego miejsca na dysku, aby zainstalować na nim grę.

Swoją drogą widać, jak dużą różnicę robi zainstalowanie gry. Po śmierci wczytanie Deus Ex: Human Revolution Xbox 360 z zainstalowaną grą zajmuje 21 sekund, ale już wersji niezainstalowanej zabiera to aż 32 sekundy. PlayStation 3 jest oczywiście po środku stawki - 26 sekund. Co ważne, konsola Sony była testowana jedynie z zainstalowaną grą na dysku.

GramTV przedstawia:

Jeżeli lubicie różnego rodzaju porównania i interesuje Was Deus Ex: Human Revolution polecamy Waszej uwadze dzisiejsze porównanie grafik w wersjach konsolowych. Szkoda jedynie, że nie przyrównano do nich wersji pecetowej. A propos wersji pecetowej - to właśnie na niej Mysza recenzował grę. Ten tekst także polecamy Waszej uwadze.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
23/08/2011 22:59

Gramowi eksperci....

Usunięty
Usunięty
23/08/2011 20:46
Dnia 23.08.2011 o 20:33, Henrar napisał:

Różnie z tym bywa - na płytkach z Uncharted informacji o DTS nie ma (a gry go wykorzystują), na pudełku z FFXIII informacja jest, ale trzeba się nakombinować, by DTS odpalić (bo mając zaznaczone w opcjach PS3 DD i DTS nie wiedzieć czemu wybiera ten pierwszy). Poza tym - zwykle informacji o LPCM nie ma na pudełku, mimo że spora ilość gier taki dźwięk posiada.

O LPCM nigdy nie słyszałem, żeby był w grze ;P To w sumie aż niemożliwe, bezstratny dzwięk jest dość pojemny, że ciężko coś takiego wrzucić na płytę DVD. Blu-ray ma na tyle fajnie, że ma dużo miejsca :) Xbox w tym przypadku ssie ;p No nic, ja bym się cieszył ze zwykłego Dolby Digital 5.1 w grach :) Zapomniałem jeszcze, że PS3 obsługuje też DTS-HD i TrueHD. O ile jest coś takiego w grach, w tedy to i nawet xbox pomieścił :P Też bezstratnie a jaka oszczędność miejsca po kompresji :)

Usunięty
Usunięty
23/08/2011 20:43

"IGN nie wzięło pod uwagę PC - nic dziwnego, biorąc pod uwagę popularność PC na zachodzie,"ta, PC są takie złe, brzydkie głupie i niepopularne, a ci idioci z eidosu zrobili konwersję na tę platformę ładując w to pieniądze, które nigdy im się nie zwrócą.. nigga plz.Problem jest raczej w tym, co wypunktował przywołany w drugiej części zdania razer - PC jest nie tyle gorszy czy mniej popularny, co po prostu pomijany, a dalej to już się samo napędza na zasadzie błędnego koła. Po prostu jak już, to po prostu IGN ma jakieś durne uprzedzenia i woli podniecać się kretyńskimi porównaniami grafiki na dwóch konsolach, gdzie bez lupy nie widać najmniejszej różnicy.




Trwa Wczytywanie