Taką decyzję postanowił podjąć wydawca, Ringier Axel Springer Polska. Dlaczego? Powody wyjaśniła rzecznik prasowy firmy, Anna Gancarz-Luboń, która jednocześnie przedstawiła atuty dwumięsięcznika Play..
Taką decyzję postanowił podjąć wydawca, Ringier Axel Springer Polska. Dlaczego? Powody wyjaśniła rzecznik prasowy firmy, Anna Gancarz-Luboń, która jednocześnie przedstawiła atuty dwumięsięcznika Play..
Dwumiesięcznik Play kosztuje 14,90 zł, czyli o złotówkę więcej niż miesięcznik, a jego objętość wynosi 108 stron, czyli o 24 więcej. Szata graficzna nie uległa zmianie. Pierwszy numer pojawił się w drugiej połowie lipca.
Z informacji ujawnionych przez Gancarz-Luboń wynika, że nowa formuła magazynu Play się przyjęła, gdyż wydawca jest zadowolony z wyników sprzedaży. Niestety, konkretnych liczb nie podano. Dzięki danym ZDKP wiemy natomiast, że miesięcznik od stycznia do maja tego roku trafiał do 11,4 tysiąca czytelników. To o 25 procent mniej niż rok temu.