Gdyby ktoś gdzieś napisał, że zestawy dodatkowych map do Call of Duty: Black Ops w ogóle się nie sprzedają, zapewne nikt by w to nie uwierzył. I słusznie, bo jest to towar wyjątkowo chodliwy.
Gdyby ktoś gdzieś napisał, że zestawy dodatkowych map do Call of Duty: Black Ops w ogóle się nie sprzedają, zapewne nikt by w to nie uwierzył. I słusznie, bo jest to towar wyjątkowo chodliwy.
Aż tak okazałymi wynikami nie mogły się one jednak pochwalić. World at War miało dziewięć milionów sprzedanych map w ciągu trzech kwartałów, a Modern Warfare 2 - 11 milionów. - W Black Ops gra ponad 30 milionów niepowtarzających się osób, które łącznie grały 2,3 miliarda godzin - zaznacza Eric Hirshberg.
- Aby włożyć tę liczbę w jakieś ramy można powiedzieć, że to ćwierć miliona lat gry. To oznacza, że fani Black Ops spędzili na multiplayerze więcej czasu niż na Facebooku! - dodaje. Wylicza też, że średnio gracze wydali 76 dolarów na ostatnie Call of Duty od Treyarch (licząc kwotę przeznaczoną na samą grę, jak i wszelkie dodatki do niej).