Trzy nowe screeny z Mass Effect 3

Rafał Dziduch
2011/09/02 12:00

Trzy to niedużo, ale zawsze więcej niż nic. Na jednej z facebookowych stron dotyczących Mass Effect 3 pojawiły się trzy nowe foty.

Jedna fotka przedstawia Sheparda, który strzela do wielkiego mecha. Zwróćcie uwagę na nieco kanciasty (zwłaszcza w okolicach barków) pancerz głównego bohatera oraz jego broń. Druga fotka przedstawia Sheparda i Garrusa, którzy prują do przeciwnika (jakaś nowa forma Gethów? Popatrzcie na głowę). Wygląda na to, że Garrus doczeka się nowego wdzianka - trochę w stylu Gethów zresztą. Ciekawe do czego jest ten pojemnik w górnej części kombinezonu? Na ostatniej fotce widać Sheparda, Garrusa (ponownie w nowym wdzianku) oraz Liarę. Czy Wy też nie możecie się już doczekać tej gry?

Trzy nowe screeny z Mass Effect 3

Przypomnijmy, że premiera gry Mass Effect 3 odbędzie się 9 marca 2012 roku na PC, Xboksie 360 oraz PlayStation 3.

GramTV przedstawia:

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
02/09/2011 21:00
Dnia 02.09.2011 o 20:35, Olamagato napisał:

> Planescape: Torment chyba by się nadał jako znakomity przykład. OK, ale to już archeologia. :)

Ale jest ;).

Dnia 02.09.2011 o 20:35, Olamagato napisał:

Tylko, że ilościowo nadal FPS rządzi.

Rządzi szmądzi, i tak to biedne, wybrakowane produkcje są. Żeby było uczciwie, wśród starych FPS-ów też już trafiam na sporo rozczarowujących tytułów, które z biegiem czasu nie oferują już tyle ciekawej zabawy, co kiedyś. OK, Shogo mimo wad nadal daje radę, ale już No One Lives Forever, gra, która już kiedyś mnie nie powalała, dzisiaj tym bardziej tego nie zrobiła, a wręcz przynudzała.

Olamagato
Gramowicz
02/09/2011 20:35
Dnia 02.09.2011 o 20:17, Demagol napisał:

Planescape: Torment chyba by się nadał jako znakomity przykład.

OK, ale to już archeologia. :)

Dnia 02.09.2011 o 20:17, Demagol napisał:

Ale np. Gears of War to TPS, Uncharted 2 to TPS, Kane & Lynch to TPS, Transformers: War for Cybertron to TPS, a to tylko te przykłady, które przychodzą mi na myśl tak od razu. Wszystkie gry rozwijające po Gears of War pomysł z kill.switch korzystają z TPP, bo to jedyny sensowny widok w tego typu strzelance, a gier takowych ostatnio się namnożyło.

Tylko, że ilościowo nadal FPS rządzi.

Usunięty
Usunięty
02/09/2011 20:17
Dnia 02.09.2011 o 19:41, Olamagato napisał:

Nie znam innego tytułu, w którym fabuła jest w stanie wybić co do jednego wszystkich członków drużyny, a na koniec również głównego bohatera i mimo to fabuła gry zakończy się prawidłowo.

Planescape: Torment chyba by się nadał jako znakomity przykład.

Dnia 02.09.2011 o 19:41, Olamagato napisał:

Jak na razie widzę zalew FPSów i to tu trzeba upatrywać większości sieczki.

Ale np. Gears of War to TPS, Uncharted 2 to TPS, Kane & Lynch to TPS, Transformers: War for Cybertron to TPS, a to tylko te przykłady, które przychodzą mi na myśl tak od razu. Wszystkie gry rozwijające po Gears of War pomysł z kill.switch korzystają z TPP, bo to jedyny sensowny widok w tego typu strzelance, a gier takowych ostatnio się namnożyło.

Dnia 02.09.2011 o 19:41, Olamagato napisał:

Co do tego, że gra jest za prosta do przejścia, to się zgadzam.

Pograj sobie w Thief: Deadly Shadows na Expert, powinno być lepiej :P.




Trwa Wczytywanie