Ekipa Frictional Games chce poszerzyć docelową grupę odbiorców swoich tytułów, dlatego jej najnowszej produkcji należy spodziewać się także na konsolach.
Ekipa Frictional Games chce poszerzyć docelową grupę odbiorców swoich tytułów, dlatego jej najnowszej produkcji należy spodziewać się także na konsolach.
- Główny powód takiej decyzji jest czysto finansowy. Obecnie nasze przychody pochodzą z niewielkiej liczby kanałów, musimy więc w jakiś sposób rozłożyć ponoszone ryzyko. Inną przyczyną jest nasze poczucie braku odpowiedniego nagłośnienia naszych projektów, co wynika z naszej absencji na konsolach i niemożności dotarcia do tak dużej liczby graczy, jak powinniśmy być w stanie - tłumaczy Grip.
Jest zatem wielce prawdopodobne, że następny projekt Frictional Games trafi także na konsole. Prace nad nim już się rozpoczęły. - Chcemy wyciągnąć wnioski z Amnesii i podnieść jakość gry na wyższy poziom. Już wcześniej wspominaliśmy, że nasza następna gra nie będzie tak mocno skupiona na aspekcie horroru, jak wcześniejsze produkcje, jednak wciąż towarzyszy jej atmosfera strachu - przypomina.
- Naszym celem tym razem jest dokopanie się do głębszych i wymagających bardziej wytężonego myślenia rzeczy. Kolejnym zamysłem jest porzucenie klasycznych łamigłówek, które psują rytm. Jednocześnie nie chcemy wszystkiego podawać graczom na tacy - dodaje szef Frictional Games.