DICE wierzy w potencjał Mirror's Edge 2

Patryk Purczyński
2011/10/07 18:28

Twórcy Mirror's Edge dają sygnał, że wiedzą co przykręcić i gdzie popuścić, by ewentualna kontynuacja była lepszą grą. Problem w tym, że wszystko mówione jest w trybie przypuszczającym...

DICE wierzy w potencjał Mirror's Edge 2

- Sądzę, że ludzie są gotowi, by ponownie wejść do tej rzeki - mówi Patrick Liu ze studia DICE w kontekście plotek dotyczących Mirror's Edge 2 i jego powstawania. Przedstawiciel szwedzkiego zespołu dostrzega spore zainteresowanie "dwójką", jednak na razie niczego nie ogłasza.

- Wiemy, że temat jest śledzony przez spore grono fanów, to już niemal kult! Dobrze znamy też mocne i słabe strony pierwszej części. Gdybyśmy mieli w zamiarze wypuścić nową grę, wiedzielibyśmy (to ten wspominany tryb przypuszczający - dop. red.) co poprawić i jak dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Z całą pewnością ta gra znalazłaby dla siebie miejsce na rynku - dodaje Liu, którego cytuje portal spong.com.

GramTV przedstawia:

Mirror's Edge 2, choć nigdy nie został oficjalnie przedstawiony światu, ma za sobą długą historię plotek, nieoficjalnych doniesień i krótkich komentarzy z obozu producenta i wydawcy. A to może (ale tylko może) zwiastować, że "dwójka" prędzej czy później powstanie.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
08/10/2011 09:56

dice wierzy, ale to ea daje pinionszki, więc me2 nie bedzie

Usunięty
Usunięty
08/10/2011 09:51
Dnia 07.10.2011 o 19:02, Berkel napisał:

Sam nie wiem czy chciałbym pograć w drugą część. Osobiście uważam, że pierwszy ME był grą, na która lepiej się patrzało niż w nią grało.

Czyli coś jak BF3 ;)A tak minimalnie bardziej serio - IMO każdy shooter mógłby mieć system poruszania z ME, 1-2 guziki na obsługę broni, całą reszta pada na poruszanie się. Zawsze mnie mierzwi jak nie mogę przeskoczyć pudełka, albo płotu... Ile dodało by to głębi do map, sile możliwości odkrywania nowych sposobów poruszania się po nich. Bo każdy, kto mówi, że ME prowadził gracza po sznurku, po prostu nie osiągnął odpowiedniego poziomu - biec na około? Ale jeżeli tutaj będziesz mieć max velocity, i tutaj zrobisz wallruna, to jeżeli odpowiednio wyczujesz skok to, będziesz w stanie złapać się tamtej balustrady, -30 sekund - to jest to.

Usunięty
Usunięty
08/10/2011 09:43

Już niedługo - skończą prace nad BFem, kasa za nowy silnik zacznie wpadać, od fanów "strzelania do ludzi z karabinu" i będzie można zacząć pracę nad dobrymi grami :D




Trwa Wczytywanie