Ponad kwadrans z Hitman Absolution - jest obiecany gameplay

Adam "Harpen" Berlik
2011/10/11 08:25

Wczoraj Square Enix za pomocą teasera zapowiedziało, że dziś po południu pojawi się obszerny gameplay z Hitman: Absolution. Materiał trafił do sieci nieco wcześniej niż planowano, co nie powinno nikomu specjalnie przeszkadzać.

Ponad kwadrans z Hitman Absolution - jest obiecany gameplay

Rozsiądźcie się więc wygodnie, gdyż poniższy materiał wideo z Hitman Absolution, które prezentuje właściwą rozgrywkę, trwa prawie 17 minut. Twórcy za wszelką cenę chcą nas przekonać, że nowe przygody Agenta 47 idealnie trafią w gusta fanów poprzedniczek, jak również zupełnie nowych graczy. Nie brakuje tu momentów, w których nasz bohater przekrada się w cieniu i po cichu likwiduje przeciwników. Pojawiają się również fragmenty rodem z Hollywood. Zresztą, zobaczcie sami, bo naprawdę warto. Klimat jest nie do opisania.

Do premiery Hitman Absolution dojdzie w przyszłym roku. Gra nie ma jeszcze ustalonego konkretnego terminu wydania. Pewne jest natomiast to, że zagrają w nią posiadacze komputerów osobistych oraz konsol Xbox 360 i PlayStation 3.

GramTV przedstawia:

Komentarze
56
Usunięty
Usunięty
23/05/2012 11:47
Dnia 11.10.2011 o 20:37, KhazarOne napisał:

Animacje są spoko, krawat sę zwiesił trochę :D Ciekawe co z fabułą skoro potrzebny jest śmigłowiec siejący ołów, co takiego nasz 47 przeskrobał? xD

Może to:

Spoiler

zabił kilku gangsterów, byłych wojskowych, aktywnych przywódców wojskowych, świadka koronnego, wszystkich swoich "braci" wielu naukowców i lekarzy, szpiegów, zabójców i wiceprezydenta USA. Tak skrótowo.

Usunięty
Usunięty
23/05/2012 11:47
Dnia 11.10.2011 o 20:37, KhazarOne napisał:

Animacje są spoko, krawat sę zwiesił trochę :D Ciekawe co z fabułą skoro potrzebny jest śmigłowiec siejący ołów, co takiego nasz 47 przeskrobał? xD

Może to:

Spoiler

zabił kilku gangsterów, byłych wojskowych, aktywnych przywódców wojskowych, świadka koronnego, wszystkich swoich "braci" wielu naukowców i lekarzy, szpiegów, zabójców i wiceprezydenta USA. Tak skrótowo.

Usunięty
Usunięty
23/05/2012 11:38
Dnia 11.10.2011 o 13:07, metronom napisał:

Gameplay nie powala. Trochę tępawi przeciwnicy, termowizja w oczach cichego zabójcy (wtf?) i ta jego bezpłciowa twarz. Ciekawe czy gra będzie prowadzić nas po sznurku czy jednak zachowana będzie jakaś swoboda. Reszta jest całkiem dobra - silnik, rozmowy patrolujących.

Bezpłciowa twarz? PLS to klon, w 1. części walczyło się z całą masę takich samych. Jak osobnicy produkowani seryjnie mają mieć wyraziste twarze? 47 jest jedynym, który miał uczucia. A wizja to nie termowizja, tylko sposób pokazania rozwiniętego zmysłu. Jakbyś był klonem-zabójcą z latami doświadczenia też miałbyś przewidzieć gdzie pójdzie strażnik. a zaznaczenie na czerwono to ułatwienie dla gracza, pokazujące jakoś, że 47 ich widzi. Tak samo jak w kreskówkach DareDevli wygląda jakby miał wzrok na podczerwień, mimo, że jest niewidomy, a jego "wzrok" to zebranie informacji węchu i słuchu (ma też ponoć tak wyczulony dotyk, że może czytać normalny druk po różnicy ciepła między czystą kartką, a tuszem).




Trwa Wczytywanie