Modern Warfare 3 – kilka nowych szczegółów na temat wersji PC i wymagania sprzetowe

Adam "Harpen" Berlik
2011/10/22 18:02

Robert Bowling z Infinity Ward ujawnił nowe informacje dotyczące Call of Duty: Modern Warfare 3 w wersji na komputery osobiste. Poznaliśmy między innymi minimalne wymagania sprzętowe i dowiedzieliśmy się, ilu graczy zmieści się na jednej mapie.

Modern Warfare 3 – kilka nowych szczegółów na temat wersji PC i wymagania sprzetowe

Fourzerotwo, bo taki nickiem posługuje się Bowling w sieci, za pośrednictwem oficjalnego forum zapewnił, że Call of Duty: Modern Warfare 3 pozwoli na rozgrywkę maksymalnie osiemnastu użytkownikom. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że konkurencyjny Battlefield 3 zaoferuje zmagania nawet 64 graczy. Twórca poinformował, iż serwery dedykowane w wersji PC nie będą rankingowe. Dostępna będzie także możliwość rozgrywki w sieci LAN.

Pecetowa wersja Call of Duty: Modern Warfare 3 charakteryzować ma się ładniejszą grafiką niż edycje konsolowe. Pojawią się w niej tekstury w wyższej rozdzielczości, antyaliasing, cienie, efekty SSAO i DOF oraz wiele innych. Gra będzie wymagała aktywacji przez Steam (otrzymamy m.in. osiągnięcia, dostęp do listy przyjaciół oraz przeglądarkę serwerów poprzez tę usługę) i wykorzysta narzędzia Steamworks, pozwalające na walkę z oszustami przy użyciu systemu VAC.

GramTV przedstawia:

Minimalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Modern Warfare 3 prezentują się identycznie, jak w przypadku Call of Duty: Black Ops:

  • system operacyjny Windows XP, Vista, 7
  • procesor Intel Core 2 Duo E6600 lub AMD Phenom X3 8750
  • 2 GB RAM
  • 16 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta graficzna 256 MB VRAM: Radeon HD X1950 lub GeForce 8600 GT
  • karta dźwiękowa z DirectX 9.0c

Premiera Call of Duty: Modern Warfare 3 odbędzie się 8 listopada.

  • Zamów grę Call of Duty: Modern Warfare 3 na PC w sklepie gram.pl
  • Zamów grę Call of Duty: Modern Warfare 3 na X360 w sklepie gram.pl
  • Zamów grę Call of Duty: Modern Warfare 3 na PS3 w sklepie gram.pl
Komentarze
55
Usunięty
Usunięty
23/10/2011 14:16

Ktoś tu liże odbyt EA, co gram.pl? :)

Usunięty
Usunięty
23/10/2011 14:14
Dnia 23.10.2011 o 12:51, Lisun napisał:

Czyli tak naprawdę mamy powrót do MW2 - matchmaking w rankedach, VAC. A to znowu będzie oznaczać lagi (bo np. na hosta wybierze typa z radiówką), czitków (choć to dotyczy wszystkich gier, to jednak w MW2 byli odczuwalni), bluzgi i buractwo (bo nie będzie adminów, co mogliby takich typków wywalać). Aha, z tymi porównaniami do BFa to moglibyście dać spokój. Albo przyznajcie się - ile EA płaci wam za wstawki BFowe w newsach o MW3?

Z calym szacunkiem, ale MW2 byl chyba najbardziej sczitowana gra w calej mojej przygodzie z grami od 1997 roku - tak srednio to raz na 3-4 gry trafialo sie na czitera, ktory z ustawionym aimbotem wycinal caly przeciwny zespol, stojac na srodku mapy i korzystajac z RPK.Kolejna bolaczka bylo to, o czym wspomniales - chory system wybierania hosta, ktory czesto (nie wiedziec czemu) wybieral najbardziej lagujacego gracza.Ciekawym przezyciem bylo tez wejscie - niechcacy - na alterIWnet, przez co po jednej rundzie nagle mialo sie odblokowane doslownie wszystko.Ale chyba najbardziej upierdliwa rzecza byl sam matchmaking - do dzisiaj nie zapomne bolu, 10 minut czekalo sie na rozpoczecie rozgrywki (czesc graczy odchodzila, bo niefajna mapka, czesc zostala wyrzucana, czesc wchodzila i wychodzila), rozgrywka trwala gora 5 minut i... rozlaczalo z hostem, przez co "zabawe" trzeba bylo rozpoczynac od poczatku.Ogolnie szkoda, bo MW2 bylby calkiem fajna gra, gdyby nie chory IWnet. A tak byla to moja pierwsza i ostatnia przygoda z multiplayerem COD.@Henrar : ja jednak wole serwery od re-sellera, przynajmniej wiem, ze pogram sobie na nich komfortowo. W takiego CSa gracze i tak w wiekszosci graja na serwerach stawianych przez profesjonalne firmy. A MW3 widze, ze powtorzy blad MW2 - bo bedzie albo chory matchmaking, albo syfne nierankingowe serwery.

Usunięty
Usunięty
23/10/2011 12:51

Czyli tak naprawdę mamy powrót do MW2 - matchmaking w rankedach, VAC. A to znowu będzie oznaczać lagi (bo np. na hosta wybierze typa z radiówką), czitków (choć to dotyczy wszystkich gier, to jednak w MW2 byli odczuwalni), bluzgi i buractwo (bo nie będzie adminów, co mogliby takich typków wywalać).Aha, z tymi porównaniami do BFa to moglibyście dać spokój. Albo przyznajcie się - ile EA płaci wam za wstawki BFowe w newsach o MW3?




Trwa Wczytywanie