Zaniżanie poziomu jakości tekstur na PS3 czy PC po to, by gra równała do Xboksa 360 jest całkowicie nietrafionym pomysłem - uważa Daniel Oberlerchner, odpowiedzialny za wizerunek Risen 2.
Zaniżanie poziomu jakości tekstur na PS3 czy PC po to, by gra równała do Xboksa 360 jest całkowicie nietrafionym pomysłem - uważa Daniel Oberlerchner, odpowiedzialny za wizerunek Risen 2.
- Ledwie kilka tygodni temu pojawiła się gra, która na PC była... Cóż, nie chcę się wdawać w szczegóły, grunt, że nam zależy, aby właściciele komputerów mogli się cieszyć wysoką rozdzielczością. Nie ma żadnego powodu, dla którego mielibyśmy robić tekstury wysokiej jakości, potem osłabiać ją z myślą o konsolach, a następnie wkładać do wersji pecetowej - to nie ma najmniejszego sensu - kontynuuje.
- Chcemy się upewnić, że cały potencjał danej platformy został wykorzystany. W każdym przypadku gra będzie więc inna, a jednocześnie identyczna w zakresie oferowanej zawartości i cech - dodaje Oberlerchner.