Twórca Risen 2: Taka sama jakość na wszystkich platformach to głupota

Patryk Purczyński
2011/10/26 17:07

Zaniżanie poziomu jakości tekstur na PS3 czy PC po to, by gra równała do Xboksa 360 jest całkowicie nietrafionym pomysłem - uważa Daniel Oberlerchner, odpowiedzialny za wizerunek Risen 2.

Twórca Risen 2: Taka sama jakość na wszystkich platformach to głupota

Nie ma najmniejszego sensu na siłę łatać technologicznej dziury między poszczególnymi platformami - do takich wniosków dochodzi Daniel Oberlerchner, starszy menedżer marki Risen 2 w rozmowie z dziennikarzami serwisu Strategy Informer. - Przedstawiciele niektórych studiów mówią, że na wszystkich platformach gra będzie miała taką samą jakość. To oznacza, że robisz grę na najsłabszą platformę, czyli Xboksa 360 i wkładasz te same nędzne tekstury do wersji na PC i PS3 - mówi.

- Ledwie kilka tygodni temu pojawiła się gra, która na PC była... Cóż, nie chcę się wdawać w szczegóły, grunt, że nam zależy, aby właściciele komputerów mogli się cieszyć wysoką rozdzielczością. Nie ma żadnego powodu, dla którego mielibyśmy robić tekstury wysokiej jakości, potem osłabiać ją z myślą o konsolach, a następnie wkładać do wersji pecetowej - to nie ma najmniejszego sensu - kontynuuje.

GramTV przedstawia:

- Chcemy się upewnić, że cały potencjał danej platformy został wykorzystany. W każdym przypadku gra będzie więc inna, a jednocześnie identyczna w zakresie oferowanej zawartości i cech - dodaje Oberlerchner.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
01/11/2011 13:30

Za to ekskluziwy na PS3 zjadają wszystko co wyszło na x360... ;)Kiedy do robienia portów na PS3 dorywają się matoły to zawsze wygląda to jak gówno.

Usunięty
Usunięty
01/11/2011 12:38
Dnia 26.10.2011 o 18:16, dark_master napisał:

ta, super, fajnie, ale w toku produkcji R2 zdążyli już odejść Kai, Ralf i ostatnio Sascha, czyli kolejno muzyk, concept-artysta i twórca modeli/terenu. Z tych znanych w teamie został już chyba tylko Bjorn. Trochę to niepokojące.

Trochę więcej niż Bjorn, jeszcze został Horst Dworczak, Stefan Kalveram i Michael Hoge (ci ze starego składu ofc). Nie jest tak źle, jednak największą stratę moim zdaniem ponieśli przy odejściu Ralfa i Kai''a.

Usunięty
Usunięty
27/10/2011 21:32

Eeee, przeciez roznice w kwestii wydajnosci x360 i ps3 sa, powiedzmy, marginalne -_- Wszystko zalezy od odpowiedniego wykorzystania zalet obu konsol, niektore gry lepiej zniesie x360, inne ps3, ale nie za sprawa przepasci w mocy obliczeniowej, ale specyfiki silnika, to wszystko. Nie wiem skad takie stwierdzenia, ale poki szczegolow brak uwazam je za troche naciagane ;p Ktos tu chyba chce oszczedzic sobie troche roboty, zwlaszcza ze programowanie pod x360 to podobno bajka w porownaniu z obracaniem opornej architektury peeski;




Trwa Wczytywanie