Allen Dilling mówi trochę o StarCrafcie II i sporo o Blizzard DOTA do naszej kamery

Krzysiek Ogrodnik
2011/10/30 10:16
6
0

Blizzcon to impreza, na której fani gier Blizzarda mają niepowtarzalną okazję do spotkania z twórcami swoich ulubionych tytułów. Z jednym takim człowiekiem udało nam się porozmawiać.

Był to Allen Dilling, który jest głównym artystą odpowiedzialnym za wygląd trójwymiarowych modeli w StarCrafcie II. Nasz rozmówca jednak tylko wspomniał o nowościach w StarCraft II: Heart of the Swarm i tak szybko jak tylko się dało przeskoczył do Blizzard DOTA.

GramTV przedstawia:

Premiera Blizzard DOTA ma nastąpić szybciej niż się spodziewamy, tak przynajmniej twierdzi ostatni trailer, StarCraft II: Heart of the Swarm natomiast klasycznie wyjdzie kiedy wyjdzie.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
31/10/2011 01:35
Dnia 30.10.2011 o 18:13, bananowiec2 napisał:

Masz tu dowód że to tylko mapa do gier dowolnych http://eu.battle.net/sc2/pl/game/maps-and-mods/mods/dota raczej wiarygodne źródło :) Jak na razie za 3 pozostałe mody blizzard nie kazał sobie płacić więc w tym wypadku sądzę że będzie podobnie

Tak, to jest najlepsze, bo najbliższe źródło. Nie wspominano o tym na filmach, więc można było odnieść wrażenie że szykują osobny produkt. Link bardzo przydatny, dziękuję.A wracając do tematu pierwszej części wypowiedzi, nie dziwię się, że tworzenie Zergów jest trudne, gdyż wiele już powstało gier/filmów z obcymi i stworzenie odpowiedniej (jak dobrze powiedział, ani nie śmiesznej ani nie krwawej) wymaga dużej ilości pracy i dokładnego przemyślenia. Ale z tego co do tej pory pokazano, udaje się im to dobrze.

Usunięty
Usunięty
30/10/2011 18:13

Masz tu dowód że to tylko mapa do gier dowolnych http://eu.battle.net/sc2/pl/game/maps-and-mods/mods/dota raczej wiarygodne źródło :) Jak na razie za 3 pozostałe mody blizzard nie kazał sobie płacić więc w tym wypadku sądzę że będzie podobnie

Usunięty
Usunięty
30/10/2011 14:41

tworzenie gier - tak, zarabia się na nich, bo to interes jak każdy inny. Edycja czegoś, co istnieje od lat, jest dostępne często za darmo (via dota do w3) i dorobienie loga/nazwy blizza jest dalekie od procesu twórczego. Ale, jeżeli jest jak mówisz, tzn będzie to także mapka do gry, wtedy sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Tyle że na gramie nie znalazłem o tym informacji./edit:ale takie jest prawo marki : jak jesteś rozpoznawalny na całym świecie, już nie tylko wśród zagorzałych graczy, możesz odcinać kupony - tak jak to się dzieje przy figurkach do filmów, koszulkach sportowców itp. Taki jest biznes, ale jak mówiłem, nie jest to tworzenie czegoś z niczego, ale odtwarzanie istniejącego już produktu/pomysłu.




Trwa Wczytywanie