Przedstawiciele Electronic Arts wyliczyli, ile sztuk Battlefielda 3 trafiło w ręce graczy w ciągu pierwszego tygodnia sprzedaży. Wyszło im, że FPS jest największą premierą w historii firmy.
Przedstawiciele Electronic Arts wyliczyli, ile sztuk Battlefielda 3 trafiło w ręce graczy w ciągu pierwszego tygodnia sprzedaży. Wyszło im, że FPS jest największą premierą w historii firmy.
- Z niedowierzaniem obserwujemy przyjęcie Battlefielda 3 na całym świecie - mówi Patrick Soderlund, wiceprezes wykonawczy EA Games. - Dostarczenie rozrywki, którą rozkoszują się nasi fani to dla nas niesamowita satysfakcja, podobnie jak dotarcie z marką do nowych graczy. Już teraz dostrzegamy bezprecedensowy czas gry i aktywność w sieci, co nas bardzo zadowala. Ta premiera umacnia Battlefielda na pozycji czołowej marki w przemyśle rozrywkowym - dodaje.
Electronic Arts przygotowało na premierę 10 milionów sztuk strzelaniny DICE-a, co również stanowiło dla firmy przedsięwzięcie na rekordową skalę. Teraz okazuje się, że nie była to liczba przeszacowana - ba, niektóre sklepy tuż po premierze zgłaszały się po kolejne dostawy gry.