Polska firma Techland zarejestrowała markę Dead World. Czyżby szykowała się kontynuacja Dead Island? Na razie to tylko domysły, ale z pewnością nie można tego wykluczyć.
Polska firma Techland zarejestrowała markę Dead World. Czyżby szykowała się kontynuacja Dead Island? Na razie to tylko domysły, ale z pewnością nie można tego wykluczyć.
Gra zadebiutowała w pierwszej połowie września i nie spotkała się ze szczególnie ciepłym przyjęciem branży. Wersje konsolowe w portalu Metacritic zostały ocenione średnio na 71 punktów, wydanie pecetowe wypada nieco lepiej, mając 80 punktów na 100 możliwych. Lepiej przedstawiają się statystyki sprzedaży.
Dead Island, jako pierwsza polska gra, zagwarantowała sobie miejsce na samym szczycie listy w cotygodniowym rankingu sprzedaży w Wielkiej Brytanii (spędziła na nim dwa tygodnie). W ciągu niespełna dwóch tygodni dotarła ponadto do dwóch milionów klientów na całym świecie. I to jest z pewnością wystarczający powód, by rozpocząć prace nad kontynuacją. Czy inwazja zombie rozprzestrzeni się z rajskiej wyspy na cały glob? Miejmy nadzieję, że przekonamy się niebawem.