- Nie wszystko co znajduje się na dysku jest produktem - mówią przedstawiciele Epic Games tłumacząc tym samym, dlaczego za zawartość już znajdującą się na płycie z Gears of War 3 trzeba zapłacić.
- Nie wszystko co znajduje się na dysku jest produktem - mówią przedstawiciele Epic Games tłumacząc tym samym, dlaczego za zawartość już znajdującą się na płycie z Gears of War 3 trzeba zapłacić.
- Nie twierdzimy, że wszystko, co znajduje się na dysku, jest produktem. Dysk to tylko kolejny mechanizm dostarczenia zawartości. Zaczęliśmy prace nad paczkami DLC odpowiednio wcześnie, szybciej niż zakładał to nasz terminarz. Okazało się, że ukończyliśmy prace jeszcze przed premierą. Sądziliśmy, że to obustronne zwycięstwo, ponieważ nikt nie musiałby ściągać dużych plików, gdy DLC ujrzałoby już światło dzienne - tłumaczył Ferguson na łamach Kotaku.
- Sądzę, że powodem, dla którego ta sprawa nie wygląda najlepiej w oczach graczy, jest obecność zawartości dodatkowej na dysku. A mogliśmy przecież dać sobie spokój i potem powiedzieć: "Hej, tu macie kolejną płytę" - dodał.
Czekamy na Wasze opinie na temat wyczynu Epic Games i komentarza Roda Fergusona.