Activision: Modern Warfare 3 już pobiło rekord

Patryk Purczyński
2011/11/09 16:07

Zaledwie dzień po światowym debiucie Modern Warfare 3, Eric Hirshberg oświadcza: to była największa premiera w naszej historii. Dokładnych danych jednak brakuje.

Activision: Modern Warfare 3 już pobiło rekord

- Rekordowa liczba zamówień przedpremierowych na Modern Warfare 3 doprowadziła do największego zaopatrzenia sklepów na dzień premiery w naszej historii - obwieścił Eric Hirshberg, szef Activision Publishing, podczas spotkania władz amerykańskiego giganta wydawniczego z inwestorami.

- Premiera Modern Warfare 3 była największą w historii Activision Blizzard - wtórował dyrektor wykonawczy spółki, Bobby Kotick (obu panów cytuje Videogamer). Oznacza to, że - zgodnie z oczekiwaniami - najnowsza strzelanina Infinity Ward ustanowiła nowy rekord w całej branży rozrywkowej. Poprzedni również należał bowiem do gry Activision Blizzard, Call of Duty: Black Ops. Przetrwał ledwie rok.

GramTV przedstawia:

Dokładnych danych dotyczących wyników sprzedaży Modern Warfare 3 w dniu jej rozpoczęcia nie ujawniono. Analitycy szacują, że liczba złożonych zamówień przedpremierowych oscylowała w granicach sześciu milionów. Tymczasem cała sprzedaż Call of Duty: Black Ops, zarejestrowana w ciągu pierwszych 24 godzin, wyniosła "zaledwie" 5,6 miliona sztuk.

O rekordowych dokonaniach Modern Warfare 3 będziemy z pewnością jeszcze informować - choćby przy okazji upublicznienia dokładnych danych.

Komentarze
104
Usunięty
Usunięty
14/11/2011 18:33
Dnia 14.11.2011 o 09:13, Lailonn napisał:

Jak każę rozmówcy poszukać danych, które są na 1 stronie wątku a on tego nie umie zrobić to jest upośledzony i nic więcej. Ja wiem, że nowe pokolenia wszystko muszą mieć pod nos dane ale ja inaczej byłem uczony.

Witam starsze pokolenie, osobo, która tak dużo zapewne przeżyła.Widać nauczono cię jak rozmawiać z ludźmi, powiedz skąd to wyniosłeś?Szczena opada.

Dnia 14.11.2011 o 09:13, Lailonn napisał:

Można bardzo długo biegać na sprincie, zgadza się. [...]

Wcześniej mówiłeś coś o zapieprzaniu jak powalony w CoDzie, a teraz mówisz, że długie bieganie jest realizmem. Nie wnikam co jest realizmem a co nie, ale zdecyduj się w końcu.

Dnia 14.11.2011 o 09:13, Lailonn napisał:

Strzelanie z granatnika gdy się go ma nie jest niczym dziwnym, bo po to go stworzono.

No właśnie, więc co narzekasz na niego w CODzie? Jest po to żeby z niego strzelać, niezależnie jak denerwujące jest gdy się przez to ginie.Kolejny problem składania sensownych wypowiedzi?

Dnia 14.11.2011 o 09:13, Lailonn napisał:

Dziwna jest za to umiejętność ładowania 2 broni jednocześnie w ciągu 2s przy zachowaniu prędkości biegu na poziomie jeepa ;D

Z tym się nie spotkałem, no chyba, że mówisz o BF''ie 3 bo tam broń przy sprincie ładować można. W CODzie akurat z tego co pamiętam nasz wojak zwalnia.>W BF masz kamizelkę na odłamki, w CODzie perk opóźniający

Dnia 14.11.2011 o 09:13, Lailonn napisał:

wybuchy ładunków. Co to nagle sam Jezus schodzi na ziemie i spowalnia czas dla tego miejsca gdzie leży mina? ;D

Tu się kłócić nie będę, bo niektóre perki w CODzie są przesadzone. Jednak ta gra nigdy na specjalny realizm nie była nastawiona, więc nie wiem czego szukasz.

Dnia 14.11.2011 o 09:13, Lailonn napisał:

Spam natomiast w CODzie jest zawsze i wszędzie + snajperzy, bo mogą celować w 1s i równie dobrze napierdzielają w ataku. Każdy film z CODa to pokazuje. Mam zainstalować MW2 i Ci pokazać? 1000zł mi przelejesz w ramach zakładu, ok?

Czego spam jest w CODzie? Naboi? Graczy? Tych, ola boga, złych tuberów jest wbrew pozorom mało. Snajperzy często lamią i to strasznie, a quick scoperów którzy wiedzą jak to robić rzadko się spotyka.Co chcesz mi pokazać? Coś co doskonale wiem, widziałem? Zakładzik? Haha :)

Dnia 14.11.2011 o 09:13, Lailonn napisał:

Swoją drogą amunicja ze skrzyneczki napełnia się tak wolno, że nie ma co marzyć o jakimkolwiek spamie. Grałeś Ty w ogóle?

Dodatkowe materiały wybuchowe dają wystarczająca rakiet żeby je zyskać na nowa zanim wszystkie się zużyje.

Dnia 14.11.2011 o 09:13, Lailonn napisał:

Sprzedaż nie jest miara jakości. Dlatego właśnie mówię, że BF sprzedał się gorzej a mimo to jest lepszy :)

Z kilku perspektyw tak, z kilku już nie. Patrząc jak niestabilny jest BF3 zarówno w multi jak i single (z czego z MW3 nie miałem żadnych problemów), dorzucając słaby single, wypada cienko, szczególnie jak się patrzy na ten przedpremierowy hype i wychwalanie pod niebiosa tego "dzieła".

Usunięty
Usunięty
14/11/2011 14:56

Mam zal bo poezja MP Battlefielda to mozliwosci, ktore zapewnia, crashe, zwiechy i glitche, ktore pozostaly (w zmniejszonej co prawda ilosci) jeszcze z bety to jest druga rzecz. Takiej liczby bledow nie uswiadczylem w BC2 ani nawet w konsolowym BC1. A co do fizyki to zalozmy, ze nie ma to nic wspolnego z prawdziwymi dzialaniami w Iraku bo to jest tylko gra, to ile ''domkow'' zostanie po ''5 minutach'' zalezec powinno od chwalonego przez DICE systemu destrukcji a nie obrazkow z History Channel. Z reszta wystarczy wspomniec o czesto nieodpalajacych sie skryptach po centralnym strzale Abramsem w gola sciane, kiedy zwyczajnie nic sie nie dzieje. Albo dzieje sie jak nalezy, po czym skopana detekcja kolizji zawiesza pojazd na jakims slupku. Takich cudow to nawet w Iraku nie ma. SP z kolei to dwa kroki wstecz w stosunku do BC2, o BC1 nawet nie wspominam. Nawet jesli to mial byc tutorial (a nie 12h show jak podawalo EA za posrednictwem DICE), to jest to slaby tutorial. Te same 6h w MW3 wyzwala troche wiecej adrenaliny;

Usunięty
Usunięty
14/11/2011 09:19

MP poezja napisałeś no to o co masz żal do BFa? Graficznie i dźwiękowo jest to bez dwóch zdań najlepsza gra na rynku. Fizyka umowna? W sensie za mało destrukcji otoczenia? Widział Ty Irak po wojnie? Tam dalej stoją domy. W BC2 po 5min nie stało NIC ;]Te całe wiadro łez jest wynikiem krótkiego(6h czyli tyle co COD...) SP? Ze niby liniowy?(COD...) Czegoś tu nie rozumiem.Co do błędów ogólnych to zerknij jak wyglądała sprawa COD:BO. Zerknij na patche do MW2. Nie ma i nie będzie gry bez błędów, bo to nie możliwe. Ważne jest, że te z BFa nie utrudniają gry.Origin = Steam, więc nie widzę sensu go atakować, bo trzeba by podważyć sens całej dystrybucji cyfrowej. Battlelog w gruncie rzeczy działa fajnie i jedynie fakt, że spod przeglądarki ludzi mocno zdziwił ;)




Trwa Wczytywanie