Każdego dnia 10 milionów ludzi gra w CityVille. To najlepszy dowód na to, że Zynga odnalazła receptę na dotarcie do ogromnych rzesz odbiorców. Firma już tworzy kolejną część.
Każdego dnia 10 milionów ludzi gra w CityVille. To najlepszy dowód na to, że Zynga odnalazła receptę na dotarcie do ogromnych rzesz odbiorców. Firma już tworzy kolejną część.
Większy udział w tym sukcesie mają kobiety, które stanowią co najmniej 51 proc. grupy. 43 proc. to mężczyźni, a 6 proc. osób grających w produkcję Zyngi nie określiło swojej płci. Każdego dnia użytkownicy spędzają w świecie gry przeciętnie pięć sesji.
CityVille to obecnie zdecydowanie najpopularniejsza facebookowa aplikacja. Wspomniany już FarmVille też trzyma się jednak dzielnie, plasując się z liczbą 30,9 miliona użytkowników miesięcznie na drugiej pozycji. Minimalnie ustępuje mu The Sims Social, w które co miesiąc gra 30,4 miliona ludzi.
Włodarze firmy Zynga dobrze wiedzą, że przyjęta przez nich formuła sprawdza się znakomicie. Jej pracownicy prawdopodobnie już przygotowują kolejną część, ForestVille. Czyżby użytkownicy Facebooka na nowo mieli zaprzyjaźnić się z wirtualną przyrodą? To sugeruje 19 domen (jak forestvillefacebook.com, playforestville.com czy forestville.co.uk) zarejestrowanych przez spółkę. Oficjalnie nic na razie nie zostało zapowiedziane, ale można się domyślać, jak będzie wyglądał ten projekt.