Choć Gears of War 3 to największy tegoroczny exclusive Xboksa 360, sprzedaż gry nie przysporzyła zbyt wielu nowych klientów konsoli Microsoftu - uważa Michael Pachter.
Choć Gears of War 3 to największy tegoroczny exclusive Xboksa 360, sprzedaż gry nie przysporzyła zbyt wielu nowych klientów konsoli Microsoftu - uważa Michael Pachter.
- To świetna produkcja, największy do tej pory exclusive, ale daleko jej do gry, która sprzedała najwięcej egzemplarzy Xboksa 360 - uważa analityk Wedbush Morgan Securities, którego cytuje IndustryGamers. - To produkt dla zatwardziałych graczy, trzecia odsłona serii, nie jest więc tytułem napędzającym sprzedaż sprzętu - argumentuje.
Osoby, które dużo czasu poświęcają grom, Xboksa 360 nabyły zdaniem analityka już przy okazji premiery pierwszej lub drugiej części serii Gears of War. - Nie dociera do mnie argument, że ta gra pozwala im (Microsoftowi - dop. red.) konkurować - dodaje Pachter.