Bullet Time w multiplayerze Max Payne 3 - jak to działa?

Patryk Purczyński
2011/12/16 11:08

Rockstar przybliżył mechanikę działania efektu spowolnienia czasu w trybie wieloosobowym Max Payne 3. Czy Gwiazdy Rocka znalazły złotą formułę?

Bullet Time w multiplayerze Max Payne 3 - jak to działa?

Spowolnienie czasu w multiplayerze, o ile w ogóle występuje, to zdarza się to bardzo rzadko. Głównym problemem, z jakim zmagają się twórcy chcący wdrożyć takie rozwiązanie, jest sposób osiągnięcia odpowiedniego efektu przy wspólnej grze wielu osób. Rockstar postanowił jednak zaryzykować i w multi Max Payne 3, o czym dowiedzieliśmy się już wcześniej, Bullet Time się pojawi. Pytanie tylko, jak będzie działał?

Przynajmniej częściową odpowiedź na to pytanie można znaleźć na łamach strony miesięcznika Official PlayStation Magazine. Efekt spowolnienia czasu nie będzie dotyczył wszystkich graczy na planszy. - Kiedy dana osoba aktywuje Bullet Time, wszyscy w zasięgu jego wzroku zostaną objęci Bullet Time'em. Wszyscy pozostali gracze, którzy znajdują się w zasięgu wzroku tych złapanych spowolnieniem, również odczują efekt Bullet Time'u - tłumaczą przedstawiciele Rockstara.

GramTV przedstawia:

Choć trzon mechaniki wydaje się jasny, pojawia się kilka kolejnych pytań. Co z graczami, którzy znajdują się w zasięgu wzroku tej ostatniej grupy objętej spowolnieniem czasu? Co z graczami, którzy znajdują się w na tyle dogodnej pozycji, że w momencie odpalenia przez kogoś innego Bullet Time'u nie są w niczyim zasięgu wzroku, ale sami widzą kilka osób złapanych spowolnieniem? Odpowiedzi poznamy zapewne bliżej premiery lub dopiero doświadczając tego na własnej skórze.

Max Payne 3 debiutuje w pierwszym kwartale przyszłego roku na PC, PS3 i X360. Zapraszamy też do obejrzenia screenów z trybu wieloosobowego gry, które pokazaliśmy dziś na naszych łamach.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
16/12/2011 23:08

No łał brawo dopiero teraz to wymyślili xD, ja już to miałem wymyślone 3 lata temu na podobnej zasadzie że spowalnia wszystkich i wszystko w zasięgu paru metrów, pewnie każdy coś takiego wymyślił jak chciało się myśleć xD. rockstarowi dopiero tera chciało się myśleć :D. jeśli będzie w zasięgu wzroku to ktoś się schowa za czymś i nie będzie w bullettime i będzie zasuwał, a koles w bulletime będzie myślał że zara wyjdzie i będzie w bullettime jak jakiś kretyn xD

zadymek
Gramowicz
16/12/2011 21:10

Bullet time? Takie dajmy na to killstreaki podobno się sprawdzają, jeśli będzie działał na podobnej zasadzie (i odpowiednio krótko) to czemu nie, będzie dodatkowa motywacja by nie oddawać fragów konkurencji.

Arkhaor
Gramowicz
16/12/2011 20:13

Nie uznawajcie pomysłu od razu za chybiony, skoro nie wiecie jak będzie on funkcjonował. Rockstar powinien co jak co mieć jakiś kredyt zaufania u graczy ;). Jeśli zdecydują się na dodanie Bullet Time do Maxa, to z pewnością będzie to funkcja dopracowana.Osobiście interesuje mnie jednak bardziej tryb single ^^''.




Trwa Wczytywanie