Tore Blystad wyjawił, że wraz z pracownikami IO Interactive zastanawiał się nad wprowadzeniem co-opa do Hitman: Absolution. Ostatecznie koncepcja upadła, gdyż "Agent 47 działa sam".
Tore Blystad wyjawił, że wraz z pracownikami IO Interactive zastanawiał się nad wprowadzeniem co-opa do Hitman: Absolution. Ostatecznie koncepcja upadła, gdyż "Agent 47 działa sam".
- Agent 47 działa sam, a my nigdy nie znaleźliśmy sposobu, by dać mu partnera - podkreśla dyrektor gry. Choć Hitman: Absolution będzie pozycją dla pojedynczego użytkownika, gracz nie musi czuć się wcale osamotniony, a to dzięki postaciom niezależnym.
- Każdy NPC odgrywa jakąś rolę, każdy ma swoją własną, małą historię. Sztuczna inteligencja jest znacznie bardziej zaawansowana niż kiedykolwiek wcześniej, a wszystkie zachowania są zespolone z systemem muzyki. Możemy zatem dynamicznie tworzyć ścieżkę dźwiękową, która pokrywa się ze stylem gry jakiegokolwiek gracza - mówi Blystad.
Hitman: Absolution przed końcem tego roku trafi na platformy PC, PS3 i X360.